«سینمای تخصصی کودک» در ارومیه احداث می شود

ارومیه (پانا) - رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی در نشست خبری بازسازی سینماهای آذربایجان غربی از « احداث سینمای تخصصی کودک» در پردیس سینمایی ارومیه و بهره برداری از آن در سال آینده خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۱۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
«سینمای تخصصی کودک»  در ارومیه احداث می شود

رییس حوزه هنری آذربایجان غربی در این نشست که در حوزه هنری استان با حضور خبرنگاران رسانه های جمعی برگزار شد با تاکید بر احداث پردیس سینمایی ارومیه در محل سینما آزادی این شهرستان و تبدیل آن به شش سالن سینمایی مجزا گفت: یکی از سالن های پردیس سینمایی ارومیه با آخرین امکانات موجود به صورت حرفه‌ای به « سینمای کودک» اختصاص دارد.

احد هوشمند قره باغ افزود: فضاسازی محیط سینما کودک بر اساس معیارهای دنیای کودکان، صندلی های ویژه کودک، در کنار امکانات رفاهی و اکران فیلم های سینمایی کودکان با سیستم های صوتی و تصویری به روز جهان خاطرات خوش و به یاد ماندنی رادر این محیط برای کودکان و والدین‌شان برجا می گذارد.

هوشمند قره باغ ادامه داد، سینمای کودک در ارومیه با همکاری حوزه هنری آذربایجان غربی ،سازمان سینمایی و موسسه بهمن سبز حوزه هنری وهمچنیین موسسه سینما شهر در نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و کودکان می توانند از این امکانات بهره مند شوند.

سینما کودک یکی از مهمترین ، سودآورترین و پرمخاطب ترین بخش‌های سینما در جهان است که تولید سالانه صدها فیلم در کشورهای مختلف به این حوزه اختصاص دارد و علاوه بر زیبایی ها و معیارهای خاص خود بسیاری از حکومت ها در کشورهای مختلف جهان در راستای تربیت نسل آینده جامعه بر روی این بخش از تولیدات سینمایی سرمایه‌گذاری‌های ویژه‌ای را انجام می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار