رفع اتهام افساد فی‌الارض از ۴ متهم محیط‌زیستی

تهران (پانا) - وکیل خانواده سام رجبی از رفع اتهام مفسد فی‌الارض ۴ تن از متهمان محیط‌زیستی خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۱۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
رفع اتهام افساد فی‌الارض از ۴ متهم محیط‌زیستی

محمد حسین آقاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره رفع اتهام مفسد فی‌الارض از چهار بازداشتی محیط‌زیستی که در بهمن‌ ماه سال ۹۶ بازداشت شده بودند گفت: در روزهای آخر که بازپرس در حال رسیدگی به پرونده‌ها بود و کیفرخواست صادر شده برای اظهار نظر به دادستان سابق تهران آقای جعفری دولت‌آبادی ارسال شده بود به دستور آقای دولت آبادی اتهام افساد فی‌الارض برای ۴ نفر از متهمان محیط‌زیستی تعیین شد.

وی ادامه داد: بازپرس پرونده نیز پذیرفت بجای اتهام مشارکت در جاسوسی و ارتباط با دول خارجی، اتهام افساد فی‌الارض را در پرونده متهمان درج کند. اقداماتی در این مدت صورت گرفت و قبل از پایان سال ۹۷ زمزمه‌هایی شنیده می‌شد که قرار است به پرونده متهمان محیط‌زیستی به شکل دقیق‌تر و مناسب‌تری رسیدگی شود.

وکیل خانواده سام رجبی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این اقدامات نتیجه داد و روز گذشته که جلسه دادگاه مراد طاهباز برگزار شد در دادگاه عنوان شده است که اتهام افساد فی‌الارض از ۴ تن از متهمان محیط‌زیستی برداشته شده است.

آقاسی تاکید کرد: برداشته شدن این اتهام به معنای این نیست که متهمان تبرئه شده‌اند. ما امیدواریم این اتفاق بیفتد اما در حال حاضر خبر جدید این است که درباره افساد فی‌الارض اتهامی به متهمان محیط‌زیستی وارد نیست.

وی ادامه داد: تا زمانی که دادگاه حکم خود را صادر نکند نمی‌توانیم بگوییم که دیگر اتهامات برداشته می‌شود یا خیر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار