نشست تخصصی اساتید و پیشکسوتان گیاهان دارویی و قارچهای کوهی ایران

اصفهان (پانا) - اولین نشست تخصصی اساتید و پیشکسوتان گیاهان دارویی و قارچهای کوهی ایران، همزمان با دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی در پژوهشکده اسانسهای طبیعی دانشگاه کاشان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۰۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست تخصصی اساتید و پیشکسوتان گیاهان دارویی و قارچهای کوهی ایران

رئیس پژوهشکده اسانسهای طبیعی دانشگاه کاشان و دبیر دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی از برگزاری اولین نشست تخصصی اساتید و پیشکسوتان گیاهان دارویی و قارچهای کوهی ایران همزمان با دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی امسال در پژوهشکده اسانسهای طبیعی دانشگاه کاشان خبر داد.
دکتر مریم اخباری افزود: پیرو پیشنهاد ارزشمند دبیر محترم دومین همایش بین المللی زیست فناوری گیاهان دارویی و قارچهای کوهی ایران، در دانشگاه زنجان، این نشست جهت بحث و تبادل نظر اندیشمندان و پیشکسوتان کشور در حوزه گیاهان دارویی و اتخاذ تصمیمات مهم کاربردی در این حوزه برگزار خواهد شد.
وی ضمن تشکر از دانشگاه زنجان بابت این پیشنهاد خاطر نشان کرد: تقارن این رویداد با دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی که از نظر تناسب بومی و منطقه ای موضوع، ارزش ملی و وجهه بین المللی در نوع خود کم نظیر است، فرصت بی بدیلی را جهت دستیابی به اهداف مهم در حوزه گیاهان دارویی و معطر در کشور فراهم می کند.
رئیس پژوهشکده اسانسهای طبیعی دانشگاه کاشان اظهار امیدواری کرد که این رویداد موجبات همکاریهای نزدیک و هدفمند میان دانشگاه زنجان و دانشگاه کاشان را در این حوزه فراهم سازد و این موضوع مقدمه ای بر همکاریهای جدی بین دانشگاهی در کشور باشد.
دکتر مریم اخباری عنوان کرد: دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی با عنوان
"Rosa damascena 2019" با همکاری مشترک اتحادیه انجمنهای گیاهان دارویی کشور و دانشگاه کاشان و با حمایت شرکت طبیب دارو که یک شرکت فعال بین المللی در زمینه تولید، فرمولاسیون و تحقیقات مربوط به کشت و صنعت گیاهان دارویی و معطر است در قمصر برگزار خواهد شد و از همه اساتید، پیشکسوتان، پژوهشگران و فعالان در حوزه گیاهان دارویی و معطر دعوت کرد با حضور موثر و فعال در این رویداد بر غنای هر چه بیشتر آن بیافزایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار