جلسه هم اندیشی و بررسی فعالیتهای همیاران آب احیای دریاچه ارومیه برگزار شد

ارومیه (پانا) - جلسه هم اندیشی و بررسی فعالتهای همیاران آب احیای دریاچه ارومیه با هدف فرهنگ سازی مصرف آب با حضور مسئولین ستاد احیای دریاچه ارومیه، اعضای پژوهشکده مطالعات دریاچه ارومیه و اساتید دانشگاهی در محل سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۰۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی و بررسی فعالیتهای همیاران آب احیای دریاچه ارومیه برگزار شد

رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در این جلسه به فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در بین دانش آموزان اشاره کرد و گفت : سازمان دانش آموزی با توجه به ظرفیت بالا در خصوص تربیت دانش آموزان در گروههای پیشتاز می تواند نقطه قوتی در امر فرهنگ سازی مصرف صحیح و بهینه آب و در نهایت احیای دریاچه ارومیه باشد.

حسین عباس زاده در این خصوص ادامه داد: جوامع بشری در کشورهای مختلف نیازمند آموزش فرهنگس و نحوه استفاده از منابع مختلف مصرفی هستند که جامعه ایرانی نیز از این قاعده مستثنی نیست در این راستا سازمان دانش آموزی یکی از بزرگترین و بهترین نهادها برای تحقق این مهم بوده و نقش مهمی را در تربیت دانش آموزان با الگوهای مصرف بهینه ایفا می کند.

وی افزود: در تأکیدات مدیر کل آموزش و پرورش نیز بر امر فرهنگ سازی در رفتارهای مختلف اشاره های مستقیم و ویژه ای شده و فعالیت های سازمان دانش آموزی را حول این موضوع برنامه ریزی کرده ایم که تشکیل و راهبری تشکل همیاران آب یکی از این موارد است.

رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در ادامه گزارشی از روند اجرای فعالیت های سازمان دانش آموزی ارائه نمود و همچنین مسئولین کارگروه فرهنگی اجتماعی احیای دریاچه ارومیه و مسئولین ستاد احیا از ادامه فعالیت ها و برنامه های این سازمان در بخش دانش آموزی استقبال کرده و روند اجرای آن را مطلوب ارزیابی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار