پایان فاز اول طرح تدوین بسته عملیاتی باز گرداندن دختران بازمانده از تحصیل

ارومیه (پانا) - کارشناس مسئول امور زنان آموزش و پرورش استان از پایان فاز اول طرح تدوین بسته عملیاتی باز گرداندن دختران بازمانده از تحصیل به تفکیک شرایط استانی خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۰۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
پایان فاز اول طرح تدوین بسته عملیاتی باز گرداندن دختران بازمانده از تحصیل

«کبری یاری» با اعلام این خبر اظهار داشت: این طرح طی موافقت نامه وزارت آموزش وپرورش با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در 5 استان لازم التوجه کشوربا هدف بهبود نگرش والدین نسبت به اهمیت سواد وتحصیلات وحمایت از بازگشت فرزندان آنها به مدرسه وشناسایی عوامل اصلی-خاص ومنحصربه فردی که مانع تحصیل فرزندان این خانواده ها می شود اجرا گردید .

کارشناس مسئول امور زنان آموزش و پرورش استان گفت: مراحل اجرایی طرح با آموزش و توجیه تعداد 80 نفر از کارشناسان آموزش ابتدایی، متوسطه و امور زنان مناطق و نواحی که به همت دفتر امور زنان وزارت متبوع طراحی گردیده بود آغاز و با تشکیل تیم راهبری استانی وتیم های جذب متشکل از اعضاء آموزش دیده هدایت و راهبری شد.

وی ادامه داد: گزارش نهایی اقدامات در شش ماهه اول 98 از مراحل تدوین برنامه عمل و پایش وشیوه های جذب و شناسایی واحصاء آمار ونمونه گیری و...تهیه و در اختیار دفتر امور زنان وزارت متبوع قرار گرفت .

یاری خاطر نشان کرد: فاز دوم برنامه نیاز به تامین اعتبارهای برآورد شده می باشد که امیدواریم با تلاشهای مجدانه ومستمر دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش در جذب اعتبارات لازم، شاهد عملی شدن عدالت آموزشی و حضور و ورود این دانش آموزان به چرخه آموزش باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار