دوره آموزشی کارشناسان جدید الانتصاب سواد آموزی شهرستانهای اصفهان برگزار شد

اصفهان (پانا) - دوره آموزشی کارشناسان جدید الانتصاب سواد آموزی نواحی؛ شهرستان ها و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۰۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی کارشناسان جدید الانتصاب سواد آموزی شهرستانهای اصفهان برگزار شد

این دوره با هدف تشریح و تبیین طرح ها ؛ برنامه ها ؛ بخش نامه های وزارتی و همچنین دستورالعمل های ابلاغی در محل سالن جلسات این معاونت تشکیل گردید .

بهمن امید قائمی ، معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان اصفهان خطاب به کارشناسان جدید الانتصاب گفت : اصفهان مهد علم و هنر و جزء 5 استان برتر با سواد کشور است که باید با برنامه ریزی دقیق و عملی ؛ همت ؛ تلاش مضاعف و همراهی و همکاری مسئولین جایگاه اول با سوادی را در سطح کشور کسب کنیم .

امید قائمی به جمعیت یکصد و چهل هزار نفر بی سواد در سطح استان اصفهان اشاره کرده و در ادامه افزود : 8 میلیون بی سواد در سطح کشور یعنی یک دهم جمعیت ما بی سواد می باشند که این برای کشور عزیزمان که مهد فرهنگ بوده و دارای تمدنی کهن می باشد یک اشکال است .

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان تراکم بی سوادی در شهرهایی همچون فلاورجان،خمینی شهر و نجف آباد به دلیل مهاجر پذیر بودن این شهرها گفت : فعالیت در حوزه سواد آموزی،با وجود زیبایی کار و تحرک فراوان برنامه ریزی دقیق و تلاش مضاعف می طلبد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار