تکریم و معارفه رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردکان

اردکان (پانا)- در مراسمیباحضور فرماندار اردکان و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، از زحمات اصغر دشت‌آبادی تجلیل و محمد فتاحی اردکانی به‌عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

کد مطلب: ۹۵۹۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تکریم و معارفه رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردکان

ریاحی مدیرکل تعاون استان در این نشست با بیان این‌که شهرستان اردکان در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نقش مهمی را در معادلات استان ایفا می‌کند؛ افزود: نگاه امروز اداره‌کل، حفظ اشتغال موجود و توسعه برنامه‌های منجر به تولید اشتغال بیش‌تر است.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان ادامه داد: با همراهی و صبوری مردم و نیز قطع وابستگی در بسیاری از زمینه‌ها به خارج از کشور، نقشه‌های دشمنان برای ضربه‌زدن به کشور، اقتصاد و اشتغال نتیجه‌بخش نبوده است.

ریاحی افزود: یکی از سیاست‌های کلی نظام کاهش خام‌فروشی بوده که تا حدود زیادی محقق شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتقاد از این‌که مراکز آموزش عالی رشته‌های مرتبط با صنعت را پرورش نمی‌دهند؛ گفت: اشتغال در بخش کشاورزی ۸ درصد است و آن‌گونه که لازم است از ظرفیت‌هایی مانند گردشگری و صنایع تبدیلی، مشاغل خانگی و... استفاده نکرده‌ایم.

فرماندار اردکان نیز با بیان این‌که شهرستان اردکان یکی از قطب‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود گفت: اشتغال ایجادشده جز با داشتن نقشه راه و با هدف کاهش بیکاری ایجاد نشده است.

بهروز شهابی‌زاد اظهار داشت: ۲۴۰ واحد صنعتی بزرگ و کوچک در اردکان مشغول فعالیت هستند که بیکاری را در اردکان بسیار کاهش داده‌اند.

وی تأکید کرد: برای قشر دانشگاهی در شهرستان زمینه کاری چندان مناسبی ایجاد نشده است و معتقدیم با استقرار صنعت در منطقه، باید تمام بخش‌ها از آن منتفع شوند.

فرماندار اردکان گفت: تعامل بین کارگران و کارفرمایان یکی از هنرهای مدیریتی است و انتظار می‌رود رئیس جدید با سابقه مدیریت در شهرستان، آرامش و تعامل موجود را حفظ و ارتقا بخشد.

گفتنی است در این نشست از زحمات اصغر دشت‌آبادی تقدیر و محمد فتاحی اردکانی به‌عنوان رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردکان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار