مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جمع مدیران مدارس متوسطه:

تجربه گردانی را جدی بگیریم چون اتفاقات خوبی را به دنبال خواهد داشت

نیشابور ( پانا ) - دومین جلسه مدیران مدارس متوسطه نظری نیشابور با هدف تبیین سیاست های تبیین شده در محل سالن اجتماعات بهار دبیرستان نمونه محبی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۹۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تجربه گردانی را جدی بگیریم چون اتفاقات خوبی را به دنبال خواهد داشت

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این جلسه با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی، گفت: شما مدیران پرتلاش، دوستان خوبی هستید که در برنامه های مختلف از جمله اجرای پروژه مهر، فرایند ثبت نام، زیبا سازی مدارس و آماده کردن تجهیزات مورد نیاز، سازماندهی نیروهای انسانی و... یاریگر ما بودید.

حسین مهرابادی افزود: با رشد چهار درصدی دانش آموزان و کاهش سه و نیم درصدی نیروی انسانی، مدیریت کلاس ها کار بسیار دشواری بود که با برنامه ریزی های انجام شده، این اتفاق افتاد و امروز صد در صد کلاس های مدارس نیشابور دارای معلم است.

وی ادامه داد: بنده به تجربه گردانی بسیار اعتقاد دارم و این موضوع اتفاقات خوبی را به دنبال خواهد داشت.

ما نباید سقف زندگی کاری خود را زود بزنیم و احساس کنیم دیگر نیازی به تغییر و رشد نداریم.

ما باید در امور نظم، ایمان و چشم انداز داشته باشیم و اگر در کارها ناهماهنگی و بی برنامگی وجود داشته باشد، یقینا از موفقیت به دور خواهیم بود و تلاش کنیم که

جانشین پروری را در رئوس برنامه های خود داشته باشیم تا مسیر آموزش و پرورش با شتاب بیشتر و با برنامه محوری طی شود.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطر نشان کرد: با اجرای طرح " سپاس معلم " نقش مدیران، معلمان و عوامل موثر در موفقیت دانش آموزان دیده خواهد شد و این برنامه برای اولین بار در نیشابور اجرایی خواهد شد.

مهرآبادی گفت: از کنترل بیرونی شدید، پرهیز کنید تا دروغگویی و سانسور در کارها ترویج پیدا نکند و تربیت محدود نشود.

شعار آموزش و پرورش خراسان رضوی " امید آفرینی، مشارکت پذیری و مهارت محوری " جدی گرفته شود و در مدارس به ویژه مدارس کم برخوردار و آسیب پذیر توجه ویژه شود.

به جای مدیریت ریاستی از مدیریت هدایتی استفاده کنید و مسائل دینی را با عمل و دین داری در مدارس به دانش آموزان آموزش دهید.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نیشابور در این جلسه، توفیقات حاصل شده در سال تحصیلی گذشته را نتیجه برنامه ریزی های انجام شده از کف کلاس تا ستاد دانست و گفت: اگر قرار باشد این توفیقات افزوده شود، باید اشکالات موجود و شناخته شده در برنامه ها اصلاح شود و این اصلاح در مدارس نیز اتفاق بیفتد.

ابراهیم امین نژاد افزود: یادگیری یعنی کسب تجربه به منظور بازسازی ساختمان تجربه و بسیار مهم است که بر اساس تجربه سنوات قبل برنامه های تدوین شده را بازنگری کرده و برای یک سال کاری، هدف گذاری های لازم انجام و براساس شرایط خاص آموزشگاه و شرایط جغرافیایی و بومی منطقه ها، نگرش ها و نگاه های مورد نیاز و روش های خاص آن منطقه عملیاتی شود.

وی افزود: ارتقای بخش مدیریت آموزشگاهی و توجه خاص به ارزشیابی تکوینی دو سیاست و شعار خاص حوزه معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش نیشابور است که امیدوارم با تلاش شما مدیران به این دو هدف مهم دست پیدا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار