برگزاری همایش مدیران دوره اول متوسطه ناحیه ۳ مشهد

مشهد (پانا)-همایش مدیران مدارس دوره اول متوسطه ناحیه ۳ مشهد در دبیرستان مصلی نژاد حضرت زهرا(س) برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۰۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش مدیران دوره اول متوسطه ناحیه ۳ مشهد

در این جلسه رزا درسنی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ مشهد مقدس با تأکید بر شعار سال اداره آموزش و پرورش استان مبنی بر امیدآفرینی، مشارکت جویی و مهارت آموزی گفت: امید را در دل دانش آموزان تقویت نموده از مشارکت آنها در عرصه های مختلف بهره جویید و مهارت های لازم برای زندگی و حضور در اجتماع را شناسایی و پرورش دهید. مدرسه کانون تمام فعالیتهاست و مدیران مدارس به عنوان رهبران آموزشی سکاندار این کار هستند.
درسنی ادامه داد: با هدف تعلیم و تربیت و پرورش و آموزش دانش آموزان مومن متعهد و متعالی و مترقی اقدام به تدوین نقشه راهی بر اساس سند تحول بنیادین با عنوان برنامه عملیاتی ودر قالب تفاهم نامه نموده که تا هفته سوم مهر ماه به مدارس ابلاغ خواهیم کرد‌.

سلطانی رئیس اداره دوره اول متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گفت : هدف عمده آموزش و پرورش استقرار شایستگی های پایه است .

وی افزود: دربرنامه تعالی مدیریت خراسان رضوی امسال دبیرخانه کشوری این برنامه بوده و دبیرستان دوره اول مصلی نژاد حضرت زهرا (س) کاندید رتبه اشتهار در استان شده. آنچه در مدیریت کلاسی و درکسب شایستگی های پایه موثر است روابط انسانی است.

سلطانی گفت: درنواحی توسعه یافته شاخصهای کیفی مهم است نه شاخصهای کمی . اجرای برنامه های ایران‌مهارت وبرنامه ویژه مدرسه اولویت برنامه های متوسطه دوره اول

وی افزود: نرخ ششم به هفتم ۱۲۰ درصد است و۴۰۰ نفر ورودی داریم .در این شاخص ناحیه سه مشهد مقدس در صدر جدول استان قراردارد.و تراز دانش آموزی مثبت دارد . دربرنامه تعالی مدیریت خراسان رضوی امسال دبیرخانه کشوری این برنامه بوده و دبیرستان دوره اول مصلی نژاد حضرت زهرا(س) در استان کاندید رتبه اشتهار می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار