سفیر آفریقای جنوبی :مردم درجمهوری اسلامی ایران درمقابله با تحریم‌ها مقاوم و با ابتکار هستند

اسلامشهر (پانا) - نشست هم اندیشی تجار و تولیدکنندگان اسلامشهر با اتاق بازرگانی ایران و آفریقا با حضورسفیر آفریقای جنوبی در جمهوری اسلامی،نمایندگان کشورهای الجزایر،تونس ، سنگال و مصر، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار اسلامشهر در سالن همایشهای فرمانداری منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۹۵۹۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
سفیر آفریقای جنوبی :مردم درجمهوری اسلامی ایران درمقابله با تحریم‌ها مقاوم و با ابتکار هستند

در این نشست ،ویکا مازوی کومولو سفیر آفریقای جنوبی در جمهوری اسلامی در سخنانی اظهار داشت:پنجاه و پنج کشور در قاره آفریقا دارای قرارداد قاره ای تجارت آزاد دارندو این قرارداد درجهت تسهیل و پیشبرد تجارت میباشد.

او درادامه افزود: در کشور من از اقتصاد ضعیف تا قوی در تمام نقاط به چشم میخورد و از منابع غنی معدنی ،نفت و گاز، کشاورزی مرغوب از روی زمین تا دریاها و اقیانوس برخوردار میباشیم واز فعالیت اتاق بازگانی ایران و آفریقا خرسند هستیم.

سفیر کشور آفریقای جنوبی اذعان داشت:ماهم در دورانی شصت ساله تحریم داشتیم که برای آزادی به آن نیاز داشتیم که با تحریم‌های شما متفاوت است ولی در نقاطی مشترک هستیم ،لیکن مردم در جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تحریم‌ها مقاوم و با ابتکار هستندو شما هرگز تسلیم نشدید و این روحیه بسیار عال میباشد.

ویکا مازوی کومولو خاطر نشان کرد: ما قدردان شما مردم ایران هستیم که در دوران مبارزه با آپارتاید در کنار مابودید و رئیس جمهوری فقید ما نلسون ماندلادو بار به ایران سفر کردو ما توجه خاص به اقتصاد ایران داریم و امیدواریم با حضور پنجاه و پنج کشور درآفریقای جنوبی بتوانیم همکاریهای اقتصادقابل ملاحضه ای داشته باشیم .

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار