مدیر آموزش وپرورش شهریار در جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان شهرستان شهریار:

ثبات در آموزش و پرورش منشاء تحولات عظیم است

شهریار (پانا) - اولین جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان سال تحصیلی 99-98 در هنرستان پویندگان شهرستان شهریار با دستور کار قراردادن انتخابات معتمدین شورای آموزش و پرورش شهریار در هنرستان پویندگان شهر اندیشه برگزار شد .

کد مطلب: ۹۵۹۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
ثبات در آموزش و پرورش منشاء تحولات عظیم است

مدیر آموزش و پرورش شهریار ضمن هفته نیروی انتظامی به سبز قامتان ناجا و تمام حافظان امنیت و اقتدارکشور و تبریک روز جهانی معلم به همه فرهنگیان و معلمان اظهار داشت : علاوه بر دوازدهم اردیبهشت روز ملی گرامیداشت مقام معلم،روزجهانی معلم را نشان از اهمیت ونقش بسزای معلمان درسراسر جهان دانست .

مجید پارسا از حضور حداکثری نمایندگان اولیا و میزان اهمیتی که برای فرزندان خود ودیگران وهمکاری هرچه بیشتر با مدرسه قائل هستند تشکر کرد و ادامه داد : وامیدوارم با این حضور پررنگ وهمکاری خوبی که بین انجمن اولیا و معلمان در مدارس برای تربیت دانش آموزان شاهد هستیم ،بتوانیم گامهای بلند واستواری برای تعلیم وتربیت فرزندانمان برداریم .

او در ادامه با ارائه گزارشی مختصر از اقدامات انجام شده در زمینه پروژه مهر و ساماندهی نیروی انسانی افزود: خالی بودن 1500کلاس درس در اوایل تابستان گذشته و عدم جذب نیروی انسانی جدید ، همه کارشناسان مجموعه آموزش وپرورش ناچار به ساماندهی نیروی انسانی موجود وپرکردن کلاسهای درس کرد ، که این همدلی و زحمات شبانه روزی وساعات کار نامحدود همه همکاران اداری و مدیران مدارس بود که امروز به لطف خدا هیچ کلاس درس خالی از معلم در مدارس وجود ندارد.

این مقام مسئول ادامه داد : اگر همت واز خودگذشتگی همکار خوب دبیر و آموزگاران نبود و امروز مشکلات بسیاری پیش روی ما قرار داشت این مسئولیت پذیری معلمان ما جای بسی تقدیر وتشکر ویژه دارد .

پارسا از تغییر ماموریت آموزش و پرورش از روز اول مهر ماه و فاصله گرفتن از مباحث سازماندهی نیروی انسانی سخن گفت وادامه داد :از اول مهرماه تا پایان سال تحصیلی توجه ویژه ما بر آموزش وتعلیم وتربیت دانش آموز ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، تجهیز هنرستان ها و جذب خیرین نکوکار است.

مدیر آموزش و پرورش شهریار بیان داشت : دغدغه اصلی شورای انجمن اولیا و مربیان باید در کنار فراهم آوردن سخت افزارهای لازم برای مدارس ، ارتقای زمینه های نرم افزاری و همفکری های لازم در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جذب نهاد های اثرگذار در این خصوص باشد .

او در بخش پایانی سخنان خود ضمن تقدیر از پیگیری های سازنده و حضور موثر فرماندار شهرستان در شورای آموزش و پرورش اظهار داشت : امروز نیز انتخابات معتمدین متقاضی حضور در شورای آموزش و پرورش را با رای شورای انجمن اولیا و مربیان شهرستان شهریار برگزار می نماییم .

شایان ذکر است در پایان ضمن برگزاری انتخابات آقایان سید مسعود سمائی ، علی ایازتندرو ، محد هژبری ، کریم تبارکی ، ماشالله عباسی به عنوان معتمدین مردم شهرستان شهریار جهت حضور در شورای آموزش و پرورش انتخاب شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار