برگزاری جلسه ستاد انتخابات شورای دانش آموزی اردبیل

اردبیل (پانا) - جلسه ستاد انتخابات بیست و دومین شورای دانش آموزی اردبیل با حضور مدیر کل آموزش وپرورش و اعضای ستاد برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۵۹۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد انتخابات شورای دانش آموزی اردبیل

در این جلسه مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل طی سخنانی بر اجرای هرچه بهتر و پررونق ترانتخابات با محوریت مدرسه تاکید کرد.

احمد ناصری همچنین بر حضور اعضای انجمن اولیا و مربیان در انتخابات، تبلیغات کاندیداهای شوراهای دانش آموزی با توجه به شعار ابتکاری مدرسه و هدایت فضاهای تبلیغاتی به پرسش مهر ریاست جمهوری و استاندار اشاره کرد و خواستار پیگیری برنامه هاوفعالیتهای شوراهای دانش آموزی در بازدیدها و همچنین پوشش خبری مناسب انتخابات توسط نواحی و مناطق شد.

در ادامه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان نیز با بیان اینکه باید بستری برای تربیت نسل نقاد و پرسشگر فراهم شود ، گفت: انتخابات شوراهای دانش آموزی با هدف تقویت روحیه ی خودباوری و اعتماد به نفس در دانش آموزان موزانآ ابرگزار می شود.

به گفته سید غلامحسن خلیلی موسوی تسهیل در حسن اجرای برنامه های آموزشی و پرورشی و امور اجرایی مدارس از طریق واگذاری مسئولیت به دانش آموزان محقق خواهد شد.

او همچنین تحکیم و تعمیق ارزش ها، باورهای دینی، آموزه های سیاسی و اجتماعی، تکریم عملی شخصیت دانش آموزان و و احترام متقابل و کسب مهارت برای نقش اجتماعی را از دیگر اهداف برگزاری این برنامه اعلام کرد.

بهزاد ناقل،رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی نیزضمن ارائه گزارشی از انتخابات شوراهای دانش آموزی سال تحصیلی گذشته و اعلام نیازمندی های این اداره جهت چاپ ملزومات مورد نیاز به منظور برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات و ارسال آن به نواحی و مناطق 19 گانه استان، به تشریح دستورالعمل اجرایی انتخابات شوراهای دانش آموزی در سال جاری پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار