رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان :

ایجاد حاکمیت فرهنگ و ضوابط اسلامی در جامعه از مهم ترین مأموریت های نیروی انتظامی است

همدان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان در دیدار خود با فرمانده انتظامی همدان که به مناست هفته نیرو انتظامی صورت گرفت ضمن آرزوی موفقیت و پیروزی برای تمام مجموعه نیروی انتظامی، رفاه و آسایش جامعه امروز را مدیون خدمات برادران و خواهران شاغل در این ارگان دانست.

کد مطلب: ۹۵۹۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد حاکمیت فرهنگ و ضوابط اسلامی در جامعه از مهم ترین مأموریت های نیروی انتظامی است

رضا میرزایی یکی از مهم ترین مأموریت های نیروی انتظامی را ایجاد نظم، امنیت و حاکمیت فرهنگ و ضوابط اسلامی در جامعه بیان کرد.
میرزایی در ادامه ضمن معرفی سازمان دانش آموزی به فرمانده انتظامی استان، خاطرنشان کرد: سازمان دانش آموزی در کنار آموزش رسمی دانش آموزان که در مدارس انجام می شود، به آموزش مهارت های زندگی و اجتماعی به آنان می پردازد تا بتوانند در آینده با قدرت، نشاط و تجربه کافی در عرصه های اجتماعی حاضر شوند.
او با بیان این که هدف کلی سازمان دانش آموزی تربیت دانش آموزان توانمند، متدین، انقلابی و به روز است، آشنایی دانش آموزان با برنامه های اساسی و اهداف عالی نظام را از مهم ترین فعایت های سازمان عنوان کرد.

میرزایی با اشاره به همکاری سازمان دانش آموزی و پلیس راهور در زمینه سرویس مدارس، گفت: تاکنون چندین جلسه در کارگروه ماده 18 برگزار شده که طبق آن نظارت بر کار پیمانکاران در حوزه سرویس مدارس و همچنین انجام کارهای فرهنگی در سرویس ها به سازمان دانش آموزی واگذار شده است.
او در پایان افزود: سازمان دانش آموزی آمادگی خود را جهت همکاری در خصوص همیار پلیس اعلام می کند و با تمام انرژی و ظرفیت در این حوزه نیز به انجام وظیفه خواهد پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار