اولین نشست هماهنگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در منطقه۱۶

تهران (پانا) - اولین نشست هماهنگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باحضور مسئولین فرمانداری و روسای ادارات و سازمان های منطقه 16 در اتاق شورای مدیریت اداره آموزش و پرورش منطقه 16 شهرتهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۹۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اولین نشست هماهنگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در منطقه۱۶

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه 16 شهرتهران، اولین نشست هماهنگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باحضور مسئولین فرمانداری، مدیر اداره آموزش و پرورش و مسئولین ادارات و سازمان های منطقه 16 در اتاق شورای مدیریت اداره آموزش و پرورش منطقه 16 شهرتهران برگزار شد.

در این نشست که باحضور ملکشاهی معاون سیاسی و یاسمنی ریاست اداره امنیت فرمانداری شهرتهران، پالیزدار مدیر اداره آموزش و پرورش و روسای ادارات و سازمان های منطقه درون منطقه ای صورت پذیرفت؛ پالیزدار ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم خدمت تمامی مدعوین و ایراد سخن به این مطلب اشاره داشت که :

انتخابات نماد مردم سالاری دینی هست و انشاالله به فضل الهی با همکاری و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی بتوانیم این دور از انتخابات را هم با بهترین کیفیت اجرا نمائیم.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی؛ از زحمات تمامی پرسنل نیروی انتظامی حاضر در جلسه تقدیر و تشکر نموده و به رسم یادبود لوح و هدایایی را باحضور همه دستگاه ها و نهادهای اجرایی تقدیم این عزیزان نمود.

در ادامه ملکشاهی معاون سیاسی فرمانداری شهرتهران نیز ضمن ایراد سخن و خیرمقدم و خوش آمدگویی خدمت همه حضار حاضر در جلسه و تشکر از زحمات آموزش و پرورش منطقه 16 به خاطر میزبانی این جلسه افزود:

امید که امسال هم به فضل الهی و با همکاری و همیاری تمامی نهادها و سازمان های دولتی بتوانیم یک انتخابات پرشور را باحضور حداکثری آحاد ملت اجرا نمائیم.

وی همچنین بمناسبت بازگشایی سال تحصیلی جدید، خدمت همه معلمان تبریک عرض نموده و نیز بمناسبت هفته نیروی انتظامی از زحمات تمامی عزیزان فعال در این حوزه تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه یاسمنی، ریاست اداره امنیت فرمانداری نیز مطالبی را به سمع و نظر حضار در جلسه رساند و افزود: تمامی تلاش های ما براین خواهد بود که امسال نیز باحضور پرشور مردم انتخاباتی قدرتمند را در کشور به اجرا درآوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار