چه کسانی در مراسم تشییع پیکر جعفر کاشانی حضور داشتند

تهران (پانا) - مراسم تشییع پیکر جعفر اشرف کاشانی، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و پیشکسوت فوتبال ایران، صبح امروزدر ورزشگاه‌‌ شاهین و شهید شیرودی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۸۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
چه کسانی در مراسم تشییع پیکر جعفر کاشانی حضور داشتند

در تشییع پیکر این پیشکسوت باشگاه‌های پرسپولیس و شاهین چهره‌های نام‌آشنای ورزش ایران چون علی پروین، بیژن ذوالفقارنسب، حسن روشن، محمد پنجعلی، حمید درخشان، احمدرضا عابدزاده، حمید استیلی، اسماعیل هلالی، محمدرضا مهدوی، حسین عبدی، پایان رأفت، محمد دادکان، محمدرضا طالقانی، سعید فائقی، مصطفی هاشمی‌طبا، عباس پهلوان، محمدحسن انصاری‌فرد، ناصر ابراهیمی، افشین پیروانی، داریوش مصطفوی و جمع دیگری از پیشکسوتان باشگاه‌‌های پرسپولیس و شاهین حضور داشتند.

علی پروین و افشین پیروانی در مراسم تشییع پیکر جعفر کاشانی

اسماعیل هلالی و محمد پنجعلی در مراسم تشییع پیکر جعفر کاشانی

جعفر کاشانی یکی از چهره‌های نام آشنای فوتبال کشور بود که سال‌ها در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حضور داشت. او آرزو داشت که پرسپولیس تبدیل به یک باشگاه حرفه‌ای شود و این خواسته را بارها در مصاحبه‌های خود اذعان کرده بود.

بیژن ذوالفقارنسب به همراه برخی از پیشکسوتان باشگاه‌های شاهین و پرسپولیس

از جعفر کاشانی به عنوان دیپلمات فوتبال ایران نیز یاد می‌شد؛ او پس از انقلاب در وزارت امور خارجه فعالیت می‌کرد، کاردار و سرکنسول ایران در کشورهای انگلستان، آلمان، سوریه و امارات بوده‌است و پس از بازگشت از آلمان برای احیای باشگاه شاهین و حرفه‌ای کردن فعالیت باشگاه پرسپولیس تلاش کرد.

حسن روشن، حمید استیلی و پایان رافت در مراسم تشییع پیکر جعفرکاشانی

علی پروین در مراسمی که صبح امروز در ورزشگاه شیرودی برگزار شد کاشانی را مربی خود نامید و از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست که قدر پیشکسوتان فوتبال را بداند و از آنها در فعالیت‌های فوتبال کشور مشاوره بگیرد.

محمدرضا طالقانی در مراسم تشییع پیکر جعفر کاشانی

در این مراسم پیشکسوتان رشته‌های دیگر ورزشی همچون محمدرضا طالقانی، سعید فائقی و سید مصطفی هاشمی طبا، که در دوره‌ای ریاست سازمان تربیت بدنی را برعهده داشت، حضور داشتند.

مهندس هاشمی طبا و محمدحسن انصاری فرد در مراسم تشییع پیکر جعفر کاشانی

نکته جالب مراسم تشییع پیکر پیشکسوت و عضو هیئت مدیره پرسپولیس این بود که هیچ یک از بازیکنان تیم پرسپولیس در مراسم حضور نداشتند. پرسپولیسی‌ها که شب گذشته برابر تیم فوتبال شهر خودرو یک بر صفر شکست خوردند به تهران بازگشتند اما از مجموعه این تیم تنها علیرضا اشرف به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم در مراسم حضور یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار