صمیمی : ارتقای یک جامعه نیازمند کمک به هم نوعان است

ارومیه (پانا) – معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ارتقای فرهنگی یک جامعه نیازمند مهر و محبت و کمک به هم نوعان دانست.

کد مطلب: ۹۵۸۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
صمیمی : ارتقای یک جامعه نیازمند کمک به هم نوعان است

علی اکبر صمیمی در مراسم جشن عاطفه‌ها که صبح امروز در مدرسه نیلوفر ناحیه یک ارومیه برگزار شد اظهار داشت : آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین نهاد تربیتی همواره تلاش میکند که مفاهیم انسانی و اخلاقی و معنوی را در بین مخاطبان خود یعنی دانش اموزان بسط و گسترش دهد. لذا پرداختن به موضوعاتی همچون جشن عاطفه می تواند بستر مناسب تربیتی اثر بخشی را بوجود بیاورد تا دانش اموزان با مشارکت در این عمل خیر و انسانی، نسبت به تقویت روحیه انفاق، دیگردوستی و همزیستی اقدام نمایند.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد : باید در مدارس فضائی فراهم کنیم تا دانش آموزان دراموری که نیاز و ضرورت امروز جامعه است همراهی ، همدلی و مشارکت داشته باشند.

صمیمی با بیان اینکه جشن عاطفه ها در ارتقای مهر و محبت در جامعه نقش بسزایی دارد گفت : کمک به دانش‌آموزان نیازمند در تأمین مایحتاج تحصیلی و رفع فقر و محرومیت و نهادینه‌ سازی فرهنگ انفاق در میان دانش‌آموزان از اهداف اصلی آموزش و پرورش در بین دانش آموزان بوده که این این امر به ارتقای مهر و محبت در جامعه کمک خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار