جانمایی غرفه های فرهنگی،خدماتی در طول مسیر پیاده‌روی اربعین درشهر ری

شهر ری(پانا) - معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه بیست گفت: سی ایستگاه و یکصد و شصت و پنج غرفه فرهنگی و خدماتی در طول مسیر پیاده روی اربعین در شهرری جانمایی می شود.

کد مطلب: ۹۵۸۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
جانمایی  غرفه های  فرهنگی،خدماتی در طول مسیر پیاده‌روی اربعین درشهر ری

حجت الاسلام معبودی مسئول کمیته پشتیبانی ستاد اربعین و معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه بیست در سومین جلسه ستاد اربعین حسینی(ع) شهرستان ری اظهار داشت: آمادگی کامل برای خدمت رسانی به زائران اربعین که از میدان امام حسین(ع) تهران تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) پیاده روی می کنند، را داریم.

او در ادامه با اشاره به برنامه های فرهنگی و خدماتی در مسیر پیاده روی تصریح کرد: در طول مسیر سی ایستگاه و 165 غرفه جانمایی شده است که به ارائه خدمات فرهنگی، خدماتی، پذیرایی و... می پردازند.

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد اربعین عنوان کرد: طبق هماهنگی های انجام شده مترو در روز اربعین در فواصل چهار الی پنج دقیقه مسافرگیری خواهد کرد و همچنین با سامانه شرکت واحد تهران و سازمان تاکسیرانی برای جابجایی زائران در مسیر برگشت هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

حجت الاسلام معبودی ادامه داد: بر همین اساس 500 دستگاه اتوبوس دوکابین در پارکینگ های مشخص شده واقع در میدان شهدای شاملو، محوطه سپاه سیدالشهدا(ع)، خیابان شهید زهره وند و خیابان فداییان اسلام مستقر می شوند و هنگام برگشت زائران را به مسیرهای اولیه منتقل می کنند.

او با بیان اینکه پنجاه دستگاه ون نیز زائران را از مسیرهای میدان شهرری و دیلمان به ایستگاههای متروی شهرری و جوانمرد قصاب منتقل می کنند، گفت: تعبیه بنرهای تبلیعاتی در طول مسیر، چاپ و توزیع زیارت نامه اربعین به همراه نقشه و راهنمای زائر و استقرار 148 چشمه سرویس بهداشتی در مسیر از دیگر اقداماتی است که در کمیته پشتیبانی برای میزبانی از کاروان جاماندگان اربعین در نظر گرفته ایم.

/خبرنگار:مریم ترکمان/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار