افتتاح بیست طرح نیمه تمام صنعتی درشهرستان ورامین

ورامین (پانا) - رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان ورامین از افتتاح بیست طرح نیمه تمام صنعتی تا پایان سال ۱۳۹۸ درشهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۸۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح بیست طرح نیمه تمام صنعتی درشهرستان ورامین

حسن میرزایی رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان ورامین در این رابطه اظهار داشت: طبق درخواستهای واصله و استعلامات صورت گرفته شده پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۳۹۸ بالغ بر بیست طرح نیمه تمام صنعتی در شهرکهای صنعتی چرمشهر و سالاریه افتتاح گردد.

او در ادامه افزود: این طرحها با سرمایه گذاری حدود ۶۷۰۰ میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال ششصد نفر به صورت مستقیم به بهره برداری خواهند رسید.

میرزایی بیان داشت: یکی از مهمترین این طرحها را می توان شرکت محب پلی استر خاوران در زمینه تولید پلی اتیلن ترفالات با اشتغالزایی بیش از دویست نفر به صورت مستقیم اشاره کرد که در ردیف واحدهای اثر بخش در زمینه تولید و اشتغال در شهرستان خواهد بود.

اوتصریح کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته تا پایان سال بالغ بر پانزده پروانه بهره برداری ناشی از توسعه واحدهای صنعتی در راستای تولید وافزایش ظرفیت محصولات فعلی پروانه در شهرستان صادر خواهد گردید که بالغ بر یکصد نفر اشتغال مستقیم جدید در واحدهای صنعتی ایجاد خواهد نمود.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان ورامین اذعان داشت:از ابتدای سال نود وهشت تاکنون پنج طرح صنعتی درشهرکهای صنعتی سالاریه با سرمایه گذاری ۱۴۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی یکصد وبیست نفر به بهره برداری رسیده که دو طرح رنگرزی پارچه و بافندگی توسط نوبخت معاون ریاست جمهوری، استاندار و سایرمسئولین در مرداد ماه سال جاری و سه طرح دیگر نیز توسط معاون استانداری تهران با حضور فرماندار ورامین افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار