مدیر منطقه 2 شهرداری یزد عنوان کرد: عملیات لوله گذاری و هدایت آب های سطحی خیابان غدیر حسن آباد اجرا شد

یزد (پانا) - مدیر منطقه دو شهرداری یزد از اجرای عملیات لوله گذاری و هدایت آب های سطحی خیابان غدیر حسن آباد خبر داد و گفت: با هدایت آب های سطحی در این مسیر مشکل آب گرفتگی تا حد زیادی کاهش می یابد.

کد مطلب: ۹۵۷۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر منطقه 2 شهرداری یزد عنوان کرد: عملیات لوله گذاری و هدایت آب های سطحی خیابان غدیر حسن آباد اجرا شد

"سید ابوالفضل کشفی" از اجرای عملیات لوله گذاری و هدایت آب های سطحی خیابان غدیر حسن آباد با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال خبر داد.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد افزود: یکی از مهمترین عواملی که در افزایش و یا کاهش میزان خسارت در هنگام بروز بحران های احتمالی مؤثر است، وجود یا عدم وجود سیستم دفع آب های سطحی شهر می باشد به همین منظور اتخاذ تدابیر ویژه جهت مدیریت، پیشگیری و حفظ آمادگی در مقابله با بحران های احتمالی حاصل از بارندگی های موسمی و سیلاب ضرورت می باشد.

وی گفت: مشکل خاصی به غیر از چند نقطه بحرانی در خصوص آبگرفتگی در شهر نداریم و همچنین جهت ساماندهی دفع آب های سطحی برای اولین بار در خیابان غدیر حسن آباد لوله گذاری انجام شده است.

کشفی ابراز امیداوری کرد: با اجرای عملیات هدایت آب های سطحی و همچنین اجرای طرح های ترافیکی در سطح منطقه، علاوه بر رفع مشکلات بتوانیم رضایتمندی ساکنان این منطقه را فراهم نماییم.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد خاطر نشان کرد: لوله گذاری و دفع آب های سطحی از جمله برنامه هایی است که با هدف ایجاد جلوگیری از ناملایمات بصری شهری، کاهش خطرات احتمالی در دستور کار اداره عمران منطقه قرار گرفته است.

در راستای ساماندهی دفع آب های سطحی، اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال و با ۲۵۰ متر لوله، در فاز یک جهت بهبود وضعیت هدایت آب های سطحی اقدام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار