تجلیل از آتش نشانان ابرکوهی

ابرکوه (پانا)- در مراسمی با حضور امام جمعه و فرماندار آتش‌نشانان ابرکوه تجلیل شدند.

کد مطلب: ۹۵۷۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از آتش نشانان ابرکوهی

امام جمعه ابرکوه در این آیین که در محل ایستگاه مرکزی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ابرکوه برگزار شد ، گفت: این قشر عظیم ، جان خودشان را سپر بلای شهروندان می کنند .

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی با قدردانی از خدمات و تلاش های آتش نشانان افزود: وظیفه شناسی به وقت و حضور نجات بخش نیروی‌های آتش نشانی ستودنی است .

وی با بیان اینکه آتش نشانان موفق در میدان عمل خود را نشان می دهند ، اظهار کرد:مسئولان باید برای تجهیز کردن ایستگاه های آتش نشانی آن هم به روز در مرکز شهر ابرکوه ، شهر مهردشت و نقاط دور دست این شهرستان تلاش ویژه داشته باشند .

محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه هم با تجلیل از خدمات آتش نشانان گفت: تلاش می کنیم موانعی که سر راه ایستگاه آتش نشانی قرار دارد ، برای ارائه خدمات بهتر به مردم برداریم .

شهردار ابرکوه نیز در این نشست بابیان اینکه نیروهای آتش نشانی ابرکوه افراد مجربی هستند ،گفت: نیروهای ایستگاه آتش نشانی ابرکوه سر آمد آتش نشانی استان یزد هستند و بعضا برخی از پرسنل این ایستگاه برای ارائه آموزش به مرکز استان اعزام می شوند .

سید علیرضا رسولی با اشاره به تاریخی و شهر نمونه گردشگری ابرکوه ، افزود: ۳۰۰ هکتار بافت تاریخی در مرکز این شهرستان داریم که ارائه خدمات آتش نشانی را با مشکل مواجه کرده است .

شهردار ابرکوه بابیان اینکه اولویت خدمات آتش نشانی، منازل مسکونی است اضافه کرد: به رغم تمام مشکلات از مرز استان فارس تا شهرستان تفت خدمات ارائه می کنیم .

وی همچنین افزود: ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی ابرکوه که با ۴۲۰ مترمربع زیربنا با ۶۰ درصد پیشرفت در دست ساخت است .

وی ادامه داد: این پروژه برای تکمیل جز پروژه های ملی شده است و برای تکمیل آن ۴۵۰ میلیون تومان بودجه درخواست شده که امیدواریم بزودی این طرح تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد .

در این آیین با اهدای گل و لوح تقدیر و هدایایی از پرسنل آتش نشان ابرکوه تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار