مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد: تخصص و توانمندی ویژگی بارز مدیران مدارس استثنایی استان

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تخصص و توانمندی دو ویژگی بارز مدیران مدارس و مراکز استثنایی استان است .

کد مطلب: ۹۵۷۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد: تخصص و توانمندی ویژگی بارز مدیران مدارس استثنایی استان

محمد علی واقعی، ظهر امروز در نشست تخصصی مدیران مدارس استثنایی استان اداره کل که با حضور معاون وزیر و رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور برگزار شد، تصریح کرد: مشارکت پذیری و تعامل سازنده رمز موفقیت و ارتقای شاخص های آموزشی و پرورش مدارس استثنایی استان است.

او، تعامل سازنده با اولیا، افزایش میزان مشارکت و برخورداری از دانش مدیریت را سه ویژگی مهم یک مدیر دانست و تصریح کرد: لازمه خدمت به دانش آموزان با نیاز های ویژه، این بهشتیان روی زمین،عشق می طلبد، که در معلمان استثنایی این خطه مثال زدنی است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که اهدای زندگی به دانش آموزان با نیاز‌های ویژه، مهم‌ترین رسالت مدیران و معلمان مدارس استثنایی است، اضافه کرد: ما در آموزش و پرورش انسان تربیت می‌کنیم و باید برای تحقق اهداف تعلیم و تربیت انسان را بسازیم.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان اینکه نگاه معلم اثربخش است، ابراز داشت: معلم باید با توجه به تکنولوژی‌های روز خودش را بروز نماید تا انسان را مناسب با نیاز‌های جامعه تربیت کنند.

واقعی، خاطرنشان کرد: معلم بودن به اندازه کافی رسالت بزرگ و تاثیرگذاری در آینده جامعه است و به همین میزان اهمیت بیشتری را نیز می‌طلبد اما در صورتی که این شغل با شرایط خاصی مانند آموزش به کودکان استثنایی همراه شود به مراتب کار دشوارتر و رسالت بیشتر می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار