واکنش معاون شهردار به انتقاد پلیس درخصوص طرح ترافیک : قضاوت برمبنای مستندات باشد

تهران (پانا) - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت پلیس لازم است نظرات خود را در شورای ترافیک مطرح کند، زیرا اصل طرح در شورای ترافیک به تصویب رسیده و از پیشنهادات جدید نیز استقبال می‌شود.

کد مطلب: ۹۵۷۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
واکنش معاون شهردار به انتقاد پلیس درخصوص طرح ترافیک : قضاوت برمبنای مستندات باشد

محسن پورسید آقایی در حاشیه یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در مورد انتقادات مطرح شده درباره طرح کنترل آلودگی هوا گفت: متن تذکر یکی از اعضای شورای شهر در این خصوص را ندیدم، اما شنیدم که یکی از اعضا به این طرح انتقاد دارد، حتما به موضوعات مطرح شده رسیدگی می‌شود و همچنین بررسی می‌کنیم که آمار و اطلاعات با چه مبنایی بوده است.

وی با بیان اینکه قبلا هم گفته بودم که قضاوت باید بر مبنای مستندات و اطلاعات باشد، در مورد انتقاد پلیس به اجرای طرح ترافیک گفت: پلیس لازم است نظرات خود را در شورای ترافیک مطرح کند، زیرا اصل طرح در شورای ترافیک به تصویب رسیده و از پیشنهادات جدید نیز استقبال می‌شود. تغییرات در طرح باید در شورای ترافیک مطرح شود.

پورسیدآقایی ادامه داد: اگر هر کسی برای خودش حق وتو قائل شود، کارها بر مدار مدیریت نمی‌چرخد، پلیس موارد مورد انتقادش را به شهرداری ارائه کرده و طی یک هفته اخیر کمیته‌ای در راستای بررسی ایرادات تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه میزان تردد در کل تابستان در طرح زوج و فرد سابق در سال گذشته ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تردد در روز مخالف پلاک ثبت شده، افزود: امسال در سه ماهه تابستان تعداد خودروهایی که بیشتر از ۲۰ روز مجاز تردد داشتند حدود ۲ میلیون خودرو بوده که نشان می‌دهد مردم مراعات کرده‌اند.

معاون شهردار تهران در توضیح علت آلودگی هوای تهران در تابستان امسال گفت: این آلودگی بیشتر به دلیل وجود ازن بوده و علت افزایش ازن نیز افزایش ۱.۵ درجه‌ای دمای هوا و کاهش ابر بوده است و اگر کسی می‌خواهد میزان آلودگی هوا را بررسی کند بهتر است میزان CO را که علت ۹۵ درصد تولید آن، خودروها هستند بررسی کند و بررسی‌ها نشان می دهد انتشار CO ۲۶درصد کاهش یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار