محمد قمی: جوانان و نوجوانان سرمایه‌های اجتماعی ما هستند

پاکدشت (پانا) - مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت تابستان 98 با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،مسئولین و مردم در کانون شهدای فرهنگی،تربیتی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۶۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
محمد قمی: جوانان و نوجوانان سرمایه‌های اجتماعی ما هستند

در این مراسم محمد قمی در مجلس شورای اسلامی در سخنانی ضمن تجلیل از افرادی که درتابستان اوقات فراغت خود را با برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، تربیتی و ورزشی گذراندند،اظهار داشت: دانش آموزانمان تابستان رابا غنی سازی زمانهای فراغتشان پربارنموده و سال تحصیلی جدید را با تجربه ها و اندوخته‌های ارزشمند آغاز می نمایند و من همه اینها را مدیون تلاش مربیان پایگاه‌های اوقت فراغت می دانم و کلاسهای طرح اوقات فراغت باید در طول سال استمرار داشته و منحصر به ایام تابستان نباشد.

او در ادامه افزود: جوانان و نوجوانان سرمایه‌های اجتماعی ما هستند و بایدبرای تقویت روحیه و نشاط این عزیزان درحوزه‌های فرهنگی و مذهبی با برگزاری کلاس‌های طرح اوقات فراغت فرصتی را برای بازیابی و هم‌افزایی نسل جوان ایجاد نمود تا نتایج خوبی در خیر دنیا و آخرت و سعادت زندگی داشته باشد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد لزومی امام جمعه، محمد سیلسپور رئیس اداره آموزش و پرورش، داریوش پازوکی شهردار، حسین شیرازی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و روسای سپاه پاسداران پاکدشت در کانون شهدای فرهنگی، تربیتی باحضور دانش آموزان و مردم برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار