رییس اداره انجمن اولیا و مربیان استان همدان خبر داد:

آمادگی برای برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان در بیش از 2 هزار مدرسه استان

همدان (پانا) - رییس اداره انجمن اولیا و مربیان استان از برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس در سال تحصیلی جدید به صورت هماهنگ و منسجم خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۶۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی برای برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان در بیش از 2 هزار مدرسه استان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محسن محمدی اظهار کرد: بیش از 2 هزار مدرسه استان آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان را دارند.

محمدی افزود: تمامی مدارس ابتدایی روز شنبه سیزدهم، مدارس متوسطه اول روز چهاردهم و مدارس متوسطه دوم روز پانزدهم مهرماه سال جاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان را با شکوه هر چه تمام تر برگزار خواهند کرد.

او گفت: منتخبین اولیا که بیش از 10 هزار نفر خواهند بود، در امور آموزشی و پرورشی مدرسه مشارکت و زمینه تشکیل کارگروه های تخصصی و مهارتی اولیا دانش آموزان را فراهم خواهند کرد.

محمدی با اشاره به ساماندهی سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید، خاطرنشان کرد: برای سال تحصیلی جدید 4 جلسه کارگروه ماده 18 تشکیل شد که ساماندهی سرویس حمل و نقل دانش آموزی، تعیین نرخ نامه جدید، برچسب سرویس مدارس، ثبت نام مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان در سامانه سپند از مهم ترین موضوعات مطرح در آن کارگروه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار