صیاد متخلف ماهی در بوکان دستگیر شد

ارومیه (پانا) - رئیس اداره حفاظت محیط زیست بوکان از دستگیری یک نفر صیاد متخلف ماهی در این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۹۵۶۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
صیاد متخلف ماهی در بوکان دستگیر شد

رحیم عبدالکریمی از دستگیری یک نفر صیاد متخلف ماهی توسط یگان حفاظت این اداره و ضبط بیش از ۲۰۰ قطعه ماهی زرده رودخانه از این صیاد خبر داد.

او با اشاره به ممنوعیت صید ماهی رودخانه در این فصل از سال، افزود: فرد دستگیر شده با روش‌های غیر متعارف از قبیل کلر زنی اقدام به صید ماهی کرده و دارای چندین سابقه تخلف می‌باشد و بار‌ها از دست یگان حفاظت محیط زیست متواری شده است.

به گفته عبدالکریمی، برای فرد متخلف پرونده قضایی تشکیل شده و به مقامات قضایی معرفی شده است.

او تاکید کرد: با توجه به حضور فعال یگان حفاظت در مناطق و زیستگاه‌های سطح شهرستان با هر گونه شکار و صید و دیگر تخلفات زیست محیطی با جدیت برخورد خواهد شد.

رحیم عبدالکریمی تصریح کرد: از تمام مردم عزیز بوکان خاضعانه خواهشمندیم که جدا از مکانیزم‌ها و دستورالعمل‌ها، به طبیعت و حیات وحش که نعمتی برای امروز و امانتی گران بها برای آیندگان است، احترام بگذارند و حدالامکان بگذارند که طبیعت و نگین‌های زیبنده آن آسوده خاطر و آزادانه نفس بکشند.

به گفته رئیس اداره حفاظت محیط زیست بوکان، این سازمان توسط سامانه ارتباط مردمی ۱۵۴۰ آماده دریافت شکایات و گزارشات زیست محیطی مردم از طریق تلفن ثابت و همراه به صورت شبانه روزی و بدون نیاز حضور مردم در ادارات در سراسر کشور می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار