فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص): موتور محرکه امید را باید در مدارس روشن نگه داشت

تهران (پانا) - صبحگاه مشترک بسیج فرهنگیان تهران با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و سردار یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) در کانون شهید ایمانی (اداره کل شهر تهران) برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۶۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص):  موتور محرکه امید را باید در مدارس روشن نگه داشت

سردار یزدی، فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) با درود بر شهدا و امام شهدا و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب گفت: آنچه هفته دفاع مقدس در ذهن متبادر می کند، شهیدان هستند و آنچه ما وارث آن هستیم، همین تلاش و ایثار شهیدان است.
وی افزود: آنچه ما داریم باید قدر بدانیم. آنچه ما نیاز داریم خودباوری است که امام سالها تلاش کرد برای جوانان ما جا بیاندازد. امروز ما نیاز داریم جوانان مان باور کنند آنچه باید و بخواهند، می توانند بسازند و جوانان ما باید بدانند شرایط گذشته و امروز ما چیست.
سردار یزدی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب، امام خامنه ای نگاه و تحلیل شان چیست؟ آنچه ما تاکنون از آن عبور کرده ایم ارزشمند است و باعث عزت است. اینکه امروز جهانخواران در برابر مردم و مسئولین به زانو درآمده اند حاصل چهل سال تلاش و صبوری مردم مان است. باید برای نوجوانان و جوانان جا بیاندازیم چه اتفاقی افتاده و آنچه که از آن عبور کرده ایم قابل دفاع و عزت است. حتما ما کوتاهی هایی داشته ایم و گاهی کند رفتیم یا متوقف شده ایم اما مسیر قابل قبول است. باید ببینیم در گذشته دنیا چگونه با ما رفتار میکرد و امروز چگونه رفتار می کند.
وی افزود: در گذشته ما آرزو می کردیم جوان ما با موتور از خیابان عبور می کند، ترور نشوند و روزی در مرزها دعا می کردیم تجزیه طلبان موفق نشوند. این آرزوها محقق شد و خاک از دست رفته مان را برگرداندیم. در حوزه فرهنگ و اقتصاد و اجتماعی تلاش مان این بود که این بازدارندگی را ایجاد کنیم و امروز بعد از چهل سال دشمنان ما امروز آرزو می کنند در مقابل ما بازدارندگی ایجاد کنند.
فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) افزود: آنها شرایط شان سخت شده و به دنبال این هستند که جایی ما را متوقف کنند. در راهروهای سازمان ملل و در گوشه ای یا با تلفنی چند ثانیه با دیپلمات های ما صحبت کنند و این عزت و اقتدار ماست. معلمان ما باید در صحنه باشند و به جوانان بگویند شرایط چیست.
وی افزود: شرایط ما بسیار قابل قبول است و وضعیت ما قابل دفاع است. البته سختی ها و مشکلاتی هست و گلایه هایی داریم اما در شرایط کنونی باید مقاومت کرد و فرزندان ما میوه مقاومت را باید ببینند. باید در مدارس موتور محرکه امید را روشن کنیم و به حرکت درآوریم تا فرزندان ما برای رسیدن به قلل تلاش بکنند.
وی افزود: بدهکارترین کشور دنیا امریکایی ها هستند و چگونه میخواهند امروز به ما کمک کنند؟! بچه های ما باید بدانند اگر امید داشته باشیم و تلاش کنیم موفق می شویم و نمونه آن همین کار شهدای ماست. در موضوعات داخلی هم باید به بچه های مان امید دهیم. دشمنان مسئولین مان را بواسطه بحث های سیاسی از هم جدا می کنند و همچنین تلاش می کنند مسئولین و مردم را از هم جدا کنند اما اتحاد تنها مسیر موفقیت ماست. توجه به فرامین رهبری نسخه شفابخش وضعیت موجود است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار