رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران:

روابط انسانی عامل مهم موفقیت مدیران محسوب می شود

پیربکران (پانا) - کارگاه آموزشی با عنوان تسهیل گری آموزشی و تکنیک های مدارس کیفی در مدرسه ابتدایی آسیه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۶۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
روابط انسانی عامل مهم موفقیت مدیران محسوب می شود

جهت استقبال از بهار علم و دانش و بالا بردن سطح علمی کادر مدرسه، مدیران دبستان های حضرت رقیه(س) و آسیه با همکاری یکدیگر اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان تسهیل گری آموزشی و تکنیک های مدارس کیفی با حضور همکاران دو مدرسه نمودند.

رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران با حضور در کارگاه آموزشی تسهیل گری آموزشی خطاب به معلمان درباره نقش و جایگاه معلمان در امور مدرسه صحبت کرد و گفت: روابط انسانی عامل مهم موفقیت مدیران محسوب می شود. در امور مربوط به مدرسه همکاری و همیاری تک تک شما معلمان می تواند در موفقیت مدیر مدرسه و در ارتقای سطح کیفی آموزشی تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی افزود: مدیریت مدرسه محوری با مشارکت همکاران و دانش آموزان به ثمر می رسد. همکاران با مسئولیت کلاس درس و مسئولیت نظارت بر فرآیندها می توانند در امر مدرسه محوری مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره بر شعار سال تحصیلی" مدیریت مدرسه محوری مولد راهبردی برای تحول در نظام آموزش و پرورش" بیان کرد: اگر قرار است تحولی در آموزش و پرورش ایجاد شود باید همه افراد در فرآیندها سهیم شوند. هدف باید تلاش برای کمک به دانش آموزان باشد.

وی درباره اهمیت شورای معلمان گفت: شورای معلمان به عنوان قلب مدرسه است. شورای معلمان فرصت خوبی برای شناخت مشکلات و ارائه راه حل و ایجاد روحیه همکاری بین مدیر و معلمان است.

سهرابی در پایان به اهداف پروژه مهر اشاره کرد و تلاش همگانی را در به ثمر رسیدن این پروژه مهم اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار