هفته دفاع مقدس دردبیرستان دکتر حسابی چناران گرامی داشته شد

چناران (پانا)- حجت الاسلام و المسلمین گل قنددشتی نماینده ولی فقیه و رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان چناران با حضور در دبیرستان دکتر حسابی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس شرکت نمود.

کد مطلب: ۹۵۶۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
هفته دفاع مقدس دردبیرستان دکتر حسابی  چناران  گرامی داشته شد

به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی 99-98 و همزمان با هفته دفاع مقدس که بنام روز بصیرت، دشمن شناسی، ولایت مداری و دفاع همه جانبه نام گذاری شده، حجت الاسلام و المسلمین گل قنددشتی با حضور در جمع دانش آموز دبیرستان دکتر حسابی رمز موفقیت رزمدگان در هشت سال دفاع مقدس را علاوه بر بعد معنوی، برنامه ریزی و اموزش و...عنوان کرد.
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان چناران در جمع دانش آموزان دبیرستان دکتر حسابی گفت 31شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ادامه دارد.
حجت الاسلام و المسلمین گل قنددشتی در ادامه افزود: از ارزش هایی که رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بدان متصف بودند، بی اعتنایی به دنیا و مظاهر فریبنده آن است. رزمندگان اسلام در دوران نوجوانی و جوانی و اوان ظهور خواسته های بی شمار مادی، به همه لذت های دل فریب دنیا پشت پا زدند و حضور در جبهه و دفاع از میهن و نظام اسلامی را برتر دیدند. بی گمان، بدون دل بریدن از دنیا و دل بستن به آخرت، رزمندگان هیچ گاه توفیق آفرینش حماسه های سترگ و ماندگار دفاع مقدس را نمی یافتند

نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام و المسلمین گل قنددشتی در دبیرستان دکتر حسابی یرگزار شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار