ذوعلم: انقلاب اسلامی دفاع از استقلال، معنویت، عقلانیت، عزت و ارزش‌های انسانی بود

تهران (پانا) - مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۶۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ذوعلم: انقلاب اسلامی دفاع از استقلال، معنویت، عقلانیت، عزت و ارزش‌های انسانی بود

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، این مراسم با عنوان «دفاع مقدس، دیروز، امروز، فردا» با حضور همکاران و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی ذوعلم و سردار محمد دلگرم در سالن جلسات سازمان برگزارشد.

رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، جانبازان و رزمندگان گفت: شهدای ما مظلوم و غریب بودند اما عزیز بودند و پیروز شدند. آنها در عرصه نابرابر جبهه نبرد حق علیه باطل توانستند به خوبی ایستادگی کنند و پیروز شوند.

او ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران خودش یک دفاع مقدس بود. این انقلاب دفاع از استقلال، معنویت، عقلانیت، عزت و ارزش‌های انسانی بود.

علی ذوعلم افزود: در دفاع مقدس همه ابرقدرت‌های جهان علیه جمهوری اسلامی ایران بودند و به نوعی یک جنگ جهانی بود که با یاری خداوند دفاع مقدس پیروز شد.

وی با تاکید براینکه برگ دوم دفاع مقدس بسیارگسترده‌تر از برگ اول است گفت: دفاع مقدس ما اکنون دفاع از مردم مظلوم فلسطین، عراق، بحرین، یمن و سوریه است.

ذوعلم گفت: با اقتدار، عزت، باور و وحدت ملی که در جامعه ما حضور دارد این دفاع مقدس تا ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهد داشت. ما ایستاده‌ایم و این ایستادگی تا زمینه آن پیروزی قطعی را هم رقم خواهد زد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار