امام جمعه اسلامشهر:دوران هشت سال دفاع مقدس افتخار بزرگ برای ملت ایران است و مسبب این افتخار شهدا هستند

اسلامشهر(پانا) - به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم گلباران و عطرافشانی مزارشهدادر آستان مقدس امام زاده عقیل(ع) اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۶۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه اسلامشهر:دوران هشت سال دفاع مقدس افتخار بزرگ برای ملت ایران است  و مسبب این افتخار شهدا هستند

در این مراسم حجت السلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: ارزش شهادت در راه خدا همانا احیاء ارزش‌ها و باورهای الهی و آسمانی میباشد وبسیار عظیم و مهم است.

او در ادامه افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس افتخار بزرگ برای ملت ایران است که مسبب این افتخار شهدا هستند.

حجت الاسلام نوروزی بیان داشت: با توجه به حدیث پیامبر(ص)، بعد از مقام نبوت و امامت شهدابرترین و والاترین مقام را دارند که ادامه دهندگان راه انبیاء هستند.

امام جمعه اسلامشهر تصریح کرد: اینک حضور در کنارمزار شهدا این امر را میسر کرده تا پیمان دوباره بین مردم و شهدا تجدید گردد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان اسلامشهر در بخش دیگری از سخنانش اشاره ای به سخنان رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل نیز داشت که به مذاکره با تحریم نه گفت و بار دیگر عظمت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

در این مراسم که معاونین فرماندار،فرماندهان نظامی و انتظامی ،دادستان ، اعضای شورای شهر و مسئولین ادارات و نهادها حضور داشتند ،پس از مداحی ذاکر اهل بیت (ع) قبور مطهر شهداگلباران و عطر افشانی گردید.

/خبرنگار: فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار