بازدید بخشدارو دهیاران احمد آباد مستوفی ازمجتمع پروفسورحسابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - بخشدار احمد آباد مستوفی همراه با تعدادی از دهیاران و روسای ادارات بخشداری احمد آباد مستوفی (اسلامشهر)از مجتمع پروفسورحسابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر بازدید کردند.

کد مطلب: ۹۵۶۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید بخشدارو دهیاران احمد آباد مستوفی ازمجتمع پروفسورحسابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

درادامه این بازدیدمعصومه سهرابی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در نشستی، با اشاره به تعدادی از قراردادهای منعقد شده ادارات و سازمانهای مختلف با این واحد دانشگاهی، از توان بالای علمی و تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر سخن گفت.

او افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با بهره گیری از کادر علمی و تخصصی ماهر و همچنین تجهیزات و آزمایشگاه‌های تخصصی خود در مجتمع پروفسور حسابی، توانسته بعنوان دانشگاهی توانمند در جنوب غرب استان تهران مطرح شود.

او ادامه داد: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهربابهره گیری از نظرات متخصصان در اتاق فکر معاونت پژوهش، سعی در تبدیل محصولات علمی به تولیدی، و تجاری سازی محصولات تولید شده داریم.

سهرابی از انعقاد چندین قرارداد و اجرای طرح درون و برون دانشگاهی در تولید محصولات علمی و تحقیقاتی در واحد اسلامشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این واحد دانشگاهی در نظر دارد با استفاده از توان و پتانسیل بالای علمی و تحقیقاتی خود و همچنین بهره گیری از چندین مرکز تحقیقاتی، مرکز رشد و آزمایشگاه‌های تخصصی در پیوند هرچه بیشتر علم و عمل کوشش نموده و تحقیقات را به سمت تولید سوق داده و در زمینه تحقیقات عملیاتی بیش از پیش فعالیت کند.

سپس امیر یقین لو بخشداراحمد آباد مستوفی نیزپس ازبازدید مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه های مجهز دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در مجتمع پروفسور حسابی این واحد دانشگاهی، از اقدامات موثر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در زمینه‌های مختلف تحقیقاتی در حل مسائل منطقه تقدیر کرد و افزود: این حرکت می تواندبه رشد پنج دهیاری حوزه بخشداری، همچنین شرکتها وادارات منطقه کمک بسزایی کند.

او در بخش دیگر سخنانش از اجرای مشاوره‌های تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در ایجاد سازه‌های تاخیری جهت رسوب برداری رودخانه کرج و آزمایشات مختلف بتن و مکانیک خاک استقبال کرد.

در این برنامه دهیاران بهمن آباد، رضی آباد، چیچکلو و حسن آباد خالصه، از حوزه بخشداری احمد آباد مستوفی،فرشاد فرهمند مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسلامشهر و تعدادی از روسا و کارشناسان ادارات بخشداری احمد آباد حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار