ورود ۱ هزار و ۳۷۵ دانش‌آموز یزدی با نیازهای ویژه به ۲۲۶ کلاس

یزد(پانا) - آیین ویژه بازگشائی مدارس استثنائی استان با عنوان "بچه های رنگین کمان " با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان در یزد برگزارشد .

کد مطلب: ۹۵۶۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
ورود ۱ هزار و ۳۷۵ دانش‌آموز یزدی با نیازهای ویژه به  ۲۲۶ کلاس

دراین آیین فرماندار یزد با تبریک آغازسال تحصیلی جدید، دانش آموزان با نیازهای ویژه را به تلاش درراه کسب علم ودانش توصیه کرد و گفت: هرچه شما دراین راه بیشتر تلاش کنید بهتر و شایسته تر می توانید حق و حقوق خود رانیز مطالبه نمایید.

"سیدمحمد رستگاری " پیگیری های مداوم معلولان برای احقاق حقوق خود را ستود و گفت : این پیگیری ها موجب شده است مسئولان استان جهت مناسب سازی مبلمان شهری برای معلولان گام های موثری بردارند

"رستگاری" با قدردانی از اقدامات شهر و شهرداری در زمینه مناسب سازی شهر برای معلولان گفت : دسترسی معلولان ودانش آموزان با نیازهای ویژه به خدمات مناسب از حقوق مسلم آنان است که همگی برای تحقق آن تلاش می کنیم .

رئیس آموزش وپرورش استثنائی استان یزد نیز دراین مراسم از ورود ۱ هزار و ۳۷۵ دانش‌آموزبا نیازهای ویژه به ۲۲۶ کلاس درس خبرداد وافزود : این تعداد دانش اموز در ۲۴ مدرسه استثنائی استان تحصیل خواهند کرد .

"مصطفی پایدار "با برشمردن بخشی از موفقیت های دانش اموزان استثنائی استان در سال گذشته گفت: همت و تلاش شما دانش آموزان ، برنامه ریزی خوب مسئولان و همراهی خانواده ها ، جلوه های ارزشمندی ازموفقیت های دانش آموزان استثنائی را در زمینه های مختلف رقم زده است.

"پایدار"همت والای همکاران ومعلمان آموزش وپرورش استثنائی استان را ستود و گفت : معلمان استثنائی استان از برای تعلیم وتربیت دانش آموزان با نیازهای ویژه از هیچ کوششی فرو گذار نمی کنند .

ایشان به تلاش آموزش و پرورش برای فراهم آوردن زمینه ی تحصیل دانش آموزان با نیازهای ویژه در کنار سایر دانش آموزان خبرداد وافزود: دو مجتمع دانش آموزی اوتیسم و جسمی حرکتی نیز دراستان برای دانش آموزان استثنائی درحال ساخت است که امیدوارم بزودی از آن بهره برداری کنیم

درادامه این آیین دانش آموزان با اجرای سرود ، قرائت مقاله وقصه گوئی آغاز سال تحصیلی را جشن گرفتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار