اجرای طرح "یک کاسب یک دانش‌آموز" در هفته دفاع مقدس در خراسان‌جنوبی

بیرجند(پانا) ـ طرح یک کاسب یک دانش آموز با همکاری خیران بازاری و کسبه برای تهیه لوازم التحریر، کیف و کفش دانش آموزان در استان اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۹۵۶۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح "یک کاسب یک دانش‌آموز" در هفته دفاع مقدس در خراسان‌جنوبی

عبدالرضا حیدری مسئول بسج اصناف خراسان‌جنوبی از اجرای طرح "یک کاسب یک دانش‌آموز" در هفته دفاع مقدس در خراسان‌جنوبی خبر داد.

او با بیان اینکه این طرح از ابتدای شهریور ماه در استان آغاز شده، افزود: طرح یک کاسب یک دانش آموز با همکاری خیران بازاری و کسبه برای تهیه لوازم التحریر، کیف و کفش دانش آموزان در استان اجرا می‌شود.

مسئول بسج اصناف خراسان‌جنوبی بیان کرد: هدف از اجرای این طرح محرومیت زدایی و کمک به خانواده های کم بضاعت است.

حیدری اظهار کرد: امسال با هماهنگی هایی که صورت گرفته پیشنهاد شده تمرکز بر خانواده های عشایر باشد اما سعی می‌شود در مناطق روستایی نیز بسته های جمع‌آوری شده توزیع شود.

او خاطرنشان کرد: در بحث هماهنگی های طرح یک کاسب یک دانش آموز مجموعه‌های حوزه های دانش آموزی کمک می‌کنند.

مسئول بسج اصناف خراسان‌جنوبی گفت: هدف ما کمک به دانش‌آموزان نیازمندی است که تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی نباشند.

حیدری با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس بسته‌های جمع آوری شده بین دانش آموزان توزیع خواهد شد، گفت: همزمان با بازگشایی مدارس این طرح در استان اجرا می‌شود.

او اظهار کرد: قیمت بسته‌های در نظر گرفته شده برای دانش‌آموزان نیازمند 50 تا 70 هزار تومان ارزش ریالی دارد و نحوه توزیع بین دانش‌آموزان متفاوت است.

مسئول بسج اصناف خراسان‌جنوبی گفت: طرح یک کاسب یک دانش آموز امسال برای دومین بار در استان اجرا می‌شود.

حیدری با بیان اینکه سال گذشته این طرح در دو نوبت ابتدای مهر و آخر اسفند برگزار شد، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال نیز این طرح در دو نوبت برگزار شود.

وی از تهیه جهزیه برای نیازمندان توسط بسیج اصناف خبر داد و افزود: مدیریت این طرح با بسیج اصناف و خیران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار