در آستانه بازگشایی مدارس

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان اصفهان با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت

اصفهان (پانا) - بهمن امید قائمی ، معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید پیامی صادر نمود . متن پیام به شرح زیر است :

کد مطلب: ۹۵۵۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان اصفهان با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت

به نام خدا

همکاران ارجمند،سوادآموزان محترم
سلام علیکم

تبریک آغاز بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی مدارس

دانش و دانایی ملی، رکن اصلی توسعه و نظام آموزشی هم گذرگاه نیل به دانایی ملی به شمار می‌آید و جامعه زمانی به اهداف خود دست می‌یابد که از طریق توسعه انسانی مسیر خود را هموار کند، در واقع بنیاد حیات جمعی انسان را تعلیم و تربیت تشکیل می‌دهد و ما «آنگونه زندگی می‌کنیم که تربیت می‌شویم». از اینرو، هر تعبیری که از توسعه داشته باشیم، برای رسیدن به آن تمامی‌تلاش‌ها بر دوش انسان‌هایی است که باید بار این غافله را به سر منزل مقصود برسانند، و از آنجایی که در دنیای معاصر، نهاد آموزش و پرورش مسئولیت تربیت نیروی انسانی در جامعه را بر عهده دارد، از اینرو، مهمترین بستر تولید و تربیت نیروی انسانی بشمار می‌آید، که با توجه به نقش و شکل فراگیر امروزی آن، یکی از بنیادهایی است که با جامه عمل پوشاندن به کارکردهای تعریف شده خود، اگر نگوئیم سهامدار اصلی، دست کم یکی از سهامداران عمده این فرایند به حساب می‌آید.

در این راستا معلمان توانمند ،متعهد ،اخلاق مدار ،آینده نگر و جذاب و دانش آموزانی کوشا، شاداب ،مودب ،صبور ،صادق ،خوش بین به آینده خوداتکا می توانند آینده بسیار پر افتخاری را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند .

امیدوارم در سایه سواد و دانایی سواد با استفاده از روش های نوین تعلیم و تربیت هر چه سریعتر به اهداف آموزش و پرورش تدوین شده در سند تحول دست یابیم .

آغاز سال تحصیلی جدید بر معلمان ،مدیران ، دانش آموزان ، آموزش دهندگان و سوادآموزان مبارک باد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار