در مراسم بازگشایی مدارس شهرستان‌های استان تهران مطرح شد؛

صیدلو:دانش آموزان مراقب هویت انسانی، ایرانی و اسلامی خود باشند

شهرری (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در آیین بازگشایی مدارس شهرستانهای استان تهران،، حفظ هویت انسانی ، ایرانی و اسلامی را مهمترین وظیفه دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۵۵۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو:دانش آموزان مراقب هویت انسانی، ایرانی و اسلامی خود باشند

در این مراسم که با حضور محمدرضا عارف، پروانه مافی، فریده اولاد قباد، فاطمه سعیدی و علیجانی نمایندگان محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل و اعضای شورای معاونین آموزش و مرورش شهرستانهای استان تهران، حسن خلیل آبادی نماینده شورای شهر تهران، اسماعیلی راد فرماندار ویژه ری، افشار شهردار منطقه ۲۰ و دیگر مسولان لشگری و کشوری در مجتمع آموزشی و فرهنگی حضرت صریقه طاهره (س) شهرری برگزار شد، محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با عرض خیرمقدم به مهمانان و آرزوی سلامتی برای رهبر انقلاب (مدظله العالی) و توفیق برای مسئولین کشور گفت: جنوبی ترین نقطه‌ی تهران امروز میزبان بزرگانی از تصمیم گیرندگان کشور هست که امیدواریم حضور پربرکت آنها مبنای تصمیم گیری خوب برای ارتقا کیفیت در سطح آموزش و پرورش کشور باشد.
او در ادامه با اشاره به اهمیت روز اول مهر گفت: امروز یک میلیون دانش‌آموز در شهرستان‌های استان تهران وارد کلاس درس می‌شوند.

صیدلو گفت: با بررسی کشورهای توسعه یافته متوجه خواهیم شد که منبع اصلی توسعه، انسان است نه ثروت و قدرت، انسان به عنوان منشاء توسعه می‌تواند آسایش و آرامش را به جامعه هدیه کند و در آموزش و پرورش معلم محور اصلی است که باید دارای تخصص‌های لازم باشد.
این مقام مسول تصریح کرد: اگر در کشور ما معلم با تخصص و انگیزه در کلاس درس حاضر شود کشور در مسیر توسعه خواهد بود در غیر این صورت باید برای این امر چاره‌ای اندیشید.
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران خطاب به دانش‌آموزان اظهار کرد: همه‌ی ما حداقل سه هویت مهم را در خود داریم که شامل هویت انسانی ، ایرانی و اسلامی است که باید مراقب باشیم بدخواهان نتوانند این سه هویت را خدشه دار کنند.
صیدلو در ادامه به معلمان نیز گفت: همکاران عزیز، اگر پیام ماموریت اصلی آموزش و پرورش را درست دریافت کنیم و بتوانیم فضای مدرسه را به گونه ای مهیا کنیم که بچه ها احساس شادی کنند روح حاکم بر آموزش و پرورش را درک کرده‌ایم.

او در پایان با آرزوی موفقیت برای همه دانش‌آموزان ایران زمین گفت: به امید روزی که هیچ دانش‌آموزی به خاطر فقر از تحصیل محروم نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار