سومین روز رقابت‌های بین المللی جام وحدت و دوستی کاراته؛

20 مدال رنگین توسط کاراته‌کارهای ایرانی در بخش بزرگسالان کسب شد

ارومیه (پانا) - سومین روز رقابت‌های بین المللی جام وحدت و دوستی کاراته در ارومیه در بخش بزرگسالان برگزار شد که در این بخش کاراته کاهای ایرانی در تمام بخش‌های کاتا و کومیته موفق به کسب مدال طلا شدند.

کد مطلب: ۹۵۵۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
20 مدال رنگین توسط کاراته‌کارهای ایرانی در بخش بزرگسالان کسب شد

جواد سلیمی، رئیس هیات کاراته آذربایجان‌غربی گفت: در بخش کاتای انفرادی علی زند از ایران، ابولفضل شهرجردی از ایران، تورال بالجانلی از جمهوری آذربایجان و امیرحسین کرمی قزلجه از ایران به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی در رابطه با مقام آوران وزن منفی ۶۰ کیلوگرم در بخش کومیته خاطر نشان کرد: در بخش کومیته محمد شایگان، محمدطاها عبداللهی، علی مسکینی و جواد رنجبر همگی از ایران توانستند مقام‌های اول تا سوم را کسب کنند.

رئیس هیات کاراته آذربایجان‌غربی افزود: در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم امیررضا میرضایی از ایران، حامد رستمی از ایران، علی‌منصور باتیرقالی از قزاقستان و مرتضی نعمتی از ایران نیز مقام‌آوران این بخش بودند.

سلیمی ادامه داد: در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم نیز بهمن عسگری از ایران مقام اول، مهدی شاهگل از ایران مقام دوم، علی‌اکبر آسیابری از ایران و علی اسیز از ترکیه به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

وی با اشاره به مدال آوران وزن منفی ٨۴ کیلوگرم اظهار کرد: مهدی خدابخشی از ایران، صامد گوک از ترکیه، محمدرضا گیلان‌پور از ایران، مهدی قراری زاده از ایران توانستند مقام‌های اول تا سوم را کسب کنند.

رئیس هیات کاراته آذربایجان‌غربی افزود: همچنین در وزن مثبت ٨۴ کیلوگرم سجاد گنجزاده، سامان حیدری، مهدی آشوری گرمجانی، مهدی ولیلو همگی از ایران به ترتیب موفق به کسب مدال شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار