پیام مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری به مناسبت سال تحصیلی جدید

شهرری (پانا) - در آستانه بازگشایی مدارس، مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری با صدور پیامی، فرا رسیدن بهار تعلیم وتربیت و آغاز سال جدید تحصیلی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۵۵۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری به مناسبت سال تحصیلی جدید

متن پیام بهروز نصیری مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک ری به شرح ذیل است:

«ن و القلم و مایسطرون»

قسم به قلم و آنچه می‌نویسد و سپاس صاحب آن‌را که به بشر قدرت تفکر و اندیشه عنایت فرمود و زمینه پیشرفت و تعالی او را فراهم نمود.

بار دیگر فصل « مهر» از راه رسید و صحیفه نورانی دانش با انگشت تکاپو و تلاش دانش آموزان و صاحبان کسب علم و کمال ورق خورد و ملائک بال خود را برای حضور آنان گسترانیده و توفیق خدمت را به تنی از بندگان خود عنایت فرموده است.

مقارن شدن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند« دفاع مقدس» تقارنی نیکوست که فضای مدرسه را به یاد و خاطره شهیدان، متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان را در « سنگر مدرسه » یادآور عصاره‌های پاک انقلاب می‌نماید.

ما فرهنگیان ایران اسلامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با آرمانهای امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و همواره پیروی از منویات رهبر انقلاب را سر لوحه زندگی خود قرار می‌دهیم تا بتوانیم تحولی بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت ایجاد نموده و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی در قالب مدرسه محقق سازیم.

امید است به فضل الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) در سال دولت و ملت، همدلی و هم زبانی، در طول سال تحصیلی جدید در جهت تهذیب، خود سازی، علم‌اندوزی و بومی کردن دستاوردهای حاصله، تلاش مضاعف نموده و همدل و متحد در آینده گنجینه­ایی از گوهرهای کم نظیر علم و معرفت برای پیشرفت کشور باشید.

در پایان آرزوی عزت و سربلندی برای یکایک شما آینده سازان ایران اسلامی عزیز را داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار