معاون طراحی و تولید بسته‌های یادگیری سازمان پژوهش منصوب شد

تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در حکمی حسن ملکی را به عنوان "معاون طراحی و تولید بسته‌های یادگیری" این سازمان منصوب کرد.

کد مطلب: ۹۵۵۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون طراحی و تولید بسته‌های یادگیری سازمان پژوهش منصوب شد

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، علی ذوعلم در حکمی حسن ملکی را به عنوان معاون طراحی و تولید بسته‌های یادگیری این سازمان منصوب کرد. ملکی که عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی است، پیشتر به عنوان مدیرکل دفتر تالیف و اخیرا به عنوان مشاور عالی و دستیار رئیس با سازمان همکاری داشته است.

متن کامل این حکم به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب آقای دکتر حسن ملکی

به موجب این حکم جنابعالی را که از توانمندی مدیریتی و علمی در طراحی و تولید مواد و رسانه‌های آموزشی و تربیتی برخوردارید به عنوان معاون طراحی و تولید بسته‌های یادگیری منصوب می‌نمایم.

اصلاح و بازآرایی ساختاری زیر مجموعه معاونت، برای ایفای وظایف تحولی در راستای کاهش تمرکز در تولید بسته‌های یادگیری و امکان بهره‌برداری از ظرفیت‌های علمی و آموزشی جامعه و نیز بازطراحی کلان قواره برنامه درسی کشور در اجرای کامل سند برنامه درسی ملی با رعایت مدرسه‌محوری برای ارتقای شایستگی‌های پایه و هویت ایرانی اسلامی انقلابی، با استفاده از نیروهای توانمند و متعهد سازمان به کارگیری نیروهای تازه نفس فرهنگی، خلاق، مومن و انقلابی وظایف مهمی است که آن معاونت در این برهه خطیر بر عهده دارد.

امید است با یاری خداوند متعال و جلب مشارکت همه و همکاری مجموعه ستادی و صفی آموزش و پرورش و نیز مراکز مرتبط و همکاری و هماهنگی همه بخش‌های سازمان شاهد دوره‌های موفق در خدمت به تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان کشور و گامی بلند در تحقق آرمان‌های نظام انقلابی جمهوری اسلامی ایران باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار