برگزاری جلسه تحکیم بنیان خانواده وآسیبهای اجتماعی ویژه فرهنگیان در شوش

شوش (پانا) - مسئول کانون مقاومت بسیج فرهنگیان شوش از بزگزاری جلسه تحکیم بنیان خانواده برای بسیجیان فرهنگیان خبرداد.

کد مطلب: ۹۵۴۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه تحکیم بنیان خانواده وآسیبهای اجتماعی ویژه فرهنگیان در شوش

رحیم خانی ضمن اعلام این خبر به پانا گفت: که برای شناخت آسیب های اجتماعی و مستحکم کردن بنیان خانوادها جلسه ی هم اندیشی با حضور فعال مدرسین واساتیدکشوری جناب دکتر یعقوبی و جناب آقای ملاین و دکتر خادم مسجدی و شرکت فعال حوزه فرهنگیان در سالن اجتماعات اداره آموزش وپرورش شوش مورخ 98/6/28برگزار گردید.
در این نشست ابتدا ملاین : در خصوص پایداری خانواده و تحکیم بنیان آن ومهم شمردن ارزشها و هنجارها وبه کارگیری راه هکارها برای کم کردن فقدان ارزش و هنجار و آسیب شناسی و درمان و پیشگیری درست نکاتی را بیان نمودند. او خاطر نشان کرد که پایداری خانواده مستلزم برگزار جلسات مشاوره قبل از ازدواج است.
یعقوبی دیگر کارشناس این برنامه در ادامه بیان کرد: که جای که آرامش باشد صدای خدا به گوش می رسد و در بعضی از خانوادها صدای خدا ضعیف شنیده می شود که طبق روش تحقیق یک مشکل تبدیل
به مسئله و بعد به بحران تبدیل می شود .پس باید به دنبال علت بحران باشیم. وقتی بسیج که بخشی از کار مهم خداست وارد این معقوله شود مشتاق این مسئله خواهدشد. ایشان هم پاشی اجتماعی رو یک امر بدیهی میداند و باید علت یابی رو سرلوحه ی اسیبهای اجتماعی قرار دهیم.
در پایان جلسه تشکر از کلیه ی حضار و مدعوین به عمل آمد و نظر خواهی درمورد این جلسه مطرح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار