عملیات والفجر 8 در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران شبیه سازی می شود

ساری (پانا) - معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران اعلام کرد که عملیات والفجر 8 در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران به مدت سه شب شبیه سازی می‌شود.

کد مطلب: ۹۵۴۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
عملیات والفجر 8 در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران شبیه سازی می شود

عسکر مجیدی در نشست خبری با موضوع تبیین برنامه های هفته دفاع مقدس در مازندران، از اجرای 200 عنوان برنامه در 4 هزار رده مختلف سپاه کربلای مازندران خبر داد.

او مهم ترین برنامه استانی هفته دفاع مقدس استان را رژه نیروهای مسلح برشمرد و گفت: این رژه در روز 31 شهریور در شهر ساری برگزار می شود.

مجیدی به شبیه سازی عملیات والفجر 8 در مرکز فرهنگی دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: این عملیات به مدت سه شب در سه پلان همراه با برپایی دو نمایشگاه اجرا می شود.

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران افتتاح پروژه های سازمان بسیج سازندگی و خانه محرومان را نیز از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس برشنرد و گفت 102 خانه محروم و 18 خاته سیل زده در هفته دفاع نقدس افتتاح و تحویل داده می شود.

او اجرای یادواره شهدای رسانه در بابلسر و یادواره شهدا و آبروی محله را از دیگر برنامه‌های شهرستان‌ها در هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

به گفته مجیدی همایش بررسی اجرای پل 1000 متری بعثت بر روی اروند در دوران دفاع مقدس، در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان از سوی بسیج مهندسین در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار