ششمین جلسه شورای اموزش و پرورش کاشمر در سال۹۸تشکیل شد

کاشمر(پانا)-جلسه شهریورماه آموزش وپرورش کاشمر باحضور فرماندار،مدیرآموزش وپرورش وتمامی اعضا در سالن کنفرانس مدیریت آ.پ با موضوع گزارش عملکرد و برنامه های اجرایی درجهت پروژه مهر وبازگشایی مدارس و.. برگزارشد

کد مطلب: ۹۵۴۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
ششمین جلسه شورای اموزش و پرورش کاشمر در سال۹۸تشکیل شد

مسلم ساقی فرماندار شهر ستان کاشمر گفت: هرسازمان یک موجود زنده است که مراحل مختلف رشد را طی می کند . بدون شک یک موجود زنده دوران مختلفی از جمله بیماری و مشکلات دارد که باید به موقع رفع گردد و مسکن لازم تهیه شود . الحمدولله با گزارشاتی که مدیر و معاونین آموزش و پرورش دادند این پویایی و نشاط و سرزندگی در آموزش و پرورش شهرستان مشهود است .

وی تاکید کر:د همه ی ما باید دست در دست هم دهیم و مراقبت کنیم تا این سرزندگی قوی تر شود.
وی افزود: شروع مدارس برای همه ی ما ها مهم بوده مخصوصا برای دانش آموزان وبه خصوص برای کلاس های اول خیلی مهم تر است و باید همه نیروها حداکثر تلاش خود را برای این شروع خوب انجام دهند
فرماندار جشن شکوفه ها از موارد با اهمیت است و ما باید کم کم جشن شکوفه هارا هدفمند بر گزار کنیم واگر این کار را کنیم قطعا تاثیر گذار خواهد بود واینها در ذهن دانش آموز می ماند.
ساقی تهیه تقویم پرورشی و پی گیری موارد ان را در کنار تقویم آموزشی بسیار مهم دانست و تاکید کرد: برنامه های پرورشی موجب نشاط و پویایی مدارس خواهد شد.
پیش از این علی طاهریان مدیر اموزش و پرورش در گزارشی مبسوط گفت: سال گذشته سال بسیارپر افتخار و خوبی برای آموزش وپرورش بودو در رشته های مختلف المپیاد های آموزشی و مسابقات فرهنگی و هنری و معارف اسلامی پرورشی و رشته های ورزشی دانش اموزان رتبه اوردند و همچنین معاونت متوسطه دوم کاشمر نیز عنوان اول را دربین ۴۷ مدیریت استان کسب نمود.
وی افزود: ما در نظر داریم جشن ۱۰۰سالگی آموزش پرورش که شامل اسناد و مدارک متنوع می باشد رابعد از پروژه مهر برگزار نماییم .
طاهریان گفت: نتاج امسال کنکور ما بسیار خوب بوده واین افتخار آفرینی برای شهرستان کاشمر بود البته در کنار این افتخارات ما و مجموعه مدیریتی شهرستان برای انتخاب رشته و ثبت نام مدرسه امسال خیلی اذیت شدیم که با یاری خدا ضمن رعایت کامل قوانین توانستیم بر مشکلات فائق آییم وامید واریم این دانش آموزان در اینده مایه افتخار شهرستان کاشمر شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار