ضرورت افزایش فعالیت های کیفیت بخشی در آموزش و پرورش

رشت (پانا) - استاندار گیلان گفت: برای افزایش کیفیت باید از خلاقیت و نوآوری، بیشتر، بهره ببریم و کوشش کنیم براساس سند آموزش و پرورش گام برداریم.

کد مطلب: ۹۵۴۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت افزایش فعالیت های کیفیت بخشی در آموزش و پرورش

ارسلان زارع عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه تصمیم‌سازی‌ها در آموزش‌وپرورش باید مطابق سیاست‌های سند چشم‌انداز توسعه و نقشه سند تحول بنیادین باشد، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی، نهادها و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید کوشش کنند تا متناسب با نگاه توسعه گیلان اهداف آموزشی را دنبال کنند. وی افزود : چنانچه نهاد بزرگ آموزش و پرورش به ‌درستی بتواند وظایف خود را در تربیت نیروی انسانی متخصص، کار آمد و ماهر انجام دهد به‌طور قطع چشم‌انداز توسعه را ترسیم کرده است. نماینده عالی دولت در گیلان خاطر نشان کرد: همه باید توجه داشته باشیم حل مشکلات آموزش و پرورش به خصوص در حوزه سخت افزاری الزاما توسط آمورش و پرورش امکان پذیر نیست و برای کاهش این مشکلات نیازمند تعامل همه نهادهای دولتی و غیردولتی و مشارکت مردم و خیرین هستیم. زارع با بیان اینکه 26 درصد دانش آموزان گیلان در حوزه علوم انسانی به تحصیل مشغول هستند، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا رغبت و اشتیاق دانش آموزان در زمینه علوم ریاضی و فیزیک، فنی و مهارتی و کار و دانش افزایش پیدا کند. وی با اشاره به ضرورت جمع‌آوری بخاری‌های نفتی باقیمانده در مدارس افزود: این ضرورت از تکالیف اداره کل نوسازی است و پیگیری جدی انجام دهید که حادثه تلخی اتفاق نیفتد.

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه آموزش و پرورش از دستگاه ‌های بزرگ هر کشوری محسوب می‌شود، گفت: هرچقدر به آموزش و پرورش توجه بیشتری شود به اهدافی که جامعه در نظر دارد، زودتر می‌رسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار