ثقفی: نخستین جشنواره هنرهای عاشورایی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد

تهران (پانا) – مسعود ثقفی، مشاور مدیرکل و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، از برگزاری اولین جشنواره هنرهای عاشورایی ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۴۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ثقفی: نخستین جشنواره هنرهای عاشورایی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد


به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، مشاور مدیرکل و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، درباره برگزاری جشنواره‌ای از دستاوردهای هنرهای عاشورایی کودکان و نوجوانان، گفت: نخستین نمایشگاه نگاه نوین درباره فعالیت‌های آموزشی و هنر‌های عاشورایی با همکاری چندین فرهنگسرای کشور ویژه کودکان و نوجوانان روز شنبه،۳۰ شهریور در بوستان شفق تهران برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: این سوگواره، شامل کارگاه‌هایی با حضور استادان هنری، ادبی و نمایشی است و علاقه‌مندان می‌توانند در این سوگواره شرکت کنند.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به سرپرستی این گروه توسط یکی از دانش‌آموزان دبیرستان البرز تهران، افزود: از همه دانش‌آموزان درخواست می‌کنیم تا در این مراسم حضور پیدا کنند تا ضمن بازدید از دستاورد‌های هنری، از برنامه‌های آموزشی هم که به طور جنبی برای این سوگواره در نظر گرفته شده است، بهره گیرند.

ثقفی تصریح کرد: در این برنامه هنر‌های آوایی و ادبی هم مورد توجه قرار گرفته است و علاقه‌مندان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند. همچنین این مراسم از طریق شبکه ۵ سیما پوشش داده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار