برگزاری کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و ترکیه سه شنبه در آنکارا

تهران (پانا) - رئیس دفتر رئیس‌جمهوری از برگزاری بیست و هفتمین کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و ترکیه طی فردا و پس فردا در آنکارا با حضور اعضای کمیسیون خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۴۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و ترکیه سه شنبه در آنکارا

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در اینستاگرام با اشاره به حضور هیئتی از وزرا در ترکیه نوشت: «برای شرکت در پنجمین نشست سران جمهوری اسلامی ایران، روسیه و ترکیه به عنوان کشورهای ضامن روند آستانه برای حل بحران سوریه، در آنکارا هستیم.

روحانی صبح امروز دوشنبه دیداری خصوصی و همچنین در قالب هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور با آقای اردوغان رئیس جمهوری ترکیه داشت‌. پس از آن و تقریبا با همان کیفیت با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار و گفت‌وگو انجام شد و سپس هر سه سران کشورهای ایران، روسیه و ترکیه در نشست سه جانبه حاضر شدند.

از آنجا که بیست و هفتمین کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و ترکیه فردا و پس فردا در آنکارا با حضور اعضای کمیسیون برگزار می‌شود، وزرای همراه و سایر افراد از هر فرصتی برای مذاکره با همتای ترک خود و مرور آخرین وضعیت همکاری‌ها و احتمالا رفع موانع گفت‌وگو می‌کنند.

این مذاکرات که در سطوح عالی صورت می‌گیرد، در کنار فعالیت پرفشار و جدی کارشناسان دو کشور که در قالب پنج کمیته تخصصی از صبح امروز آغاز شد، نویدبخش تصمیمات خوب و تحرک بیشتر در روابط اقتصادی دو کشور و نتیجه بخشی افزون‌تر کمیسیون بیست و هفتم خواهد بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار