آمار نهایی پذیرش ستاد اسکان فرهنگیان آذربایجان غربی در تابستان اعلام شد :

پذیرش بیش از «132هزار نفر روز» میهمان تابستانی توسط ستادهای اسکان فرهنگیان آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) - سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی از پذیرش بیش از «91هزار نفر روز» میهمان تابستانی توسط ستادهای اسکان فرهنگیان آذربایجان غربی خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۴۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش بیش از «132هزار نفر روز» میهمان تابستانی توسط ستادهای اسکان فرهنگیان آذربایجان غربی

«تورج سلیمان زاده» با اعلام این خبر اظهار کرد: ستاد اسکان فرهنگیان استان ویژه تابستان 98 همزمان با سراسر کشور، از 23 خرداد اقدام به پذیرش کرد و این فرآیند تا 23 شهریور ادامه داشت.

این مقام مسئول با بیان اینکه امسال پذیرش فرهنگیان محترم در 16 منطقه از توابع استان آذربایجان غربی صورت پذیرفت؛ ادامه داد: امسال 820 کلاس مجهز در قالب 85 مدرسه پذیرش مهامان فرهنگی را عهده دار بود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گفت: امسال تعداد 53هزار و 39 نفر در قالب 14 هزار و 747 خانوار با ضریب ماندگاری 2.5 در مدارس استان اسکان یافتند.

وی خاطر نشان کرد: میزان پذیرش مهمانان در تابستان سال 98 نسبت به مدت مشابه سال 97 به تعداد 14هزار و 124 نفر افزایش داشته است.

سلیمان زاده بیان کرد: شهرستان های ارومیه، مهاباد، خوی و ماکو بیشترین میزان مسافران تابستانی را پذیرا بودند.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و نظارتهای مستمری که از سوی مسئولان مراکز اسکان انجام می پذیرد روند اسکان در تابستان امسال بسیار مطلوب ارزیابی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار