نائب رئیس اول مجلس دانش اموزی اعلام کرد:

دومین نشست علنی نهمین دوره مجلس دانش اموزی برگزار می شود

ارومیه (پانا) - نائب رئیس اول مجلس دانش اموزی از برگزاری دومین نشست علنی نهمین دوره مجلس دانش اموزی در روز چهارشنبه 27 شهریور در محل ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۴۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
دومین نشست علنی نهمین دوره مجلس دانش اموزی برگزار می شود

نائب رئیس اول مجلس دانش اموزی در گفتگو با خبرگزاری پانا از برگزاری دومین نشست علنی نهمین دوره مجلس دانش اموزی خبر داد و گفت:رای گیری برای تایید سند سلامت و روان دانش اموزان در مدارس،بررسی موانع پیشرفت تحصیلی ، اصلاح راهکار های اموزشی و پرورشی ، جلسات کمیسیون های مجلس دانش اموزی از جکله برنامه های این نشست علنی 3 روزه به حساب می آید.

پیام عزیز گفت: این نشست در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر اموزش و پرورش و چندی دیگر از مسولین عالی مقام کشوری برگزار خواهدشد.

وی افزود: همه نمایندگان مجلس دانش آموزی از سراسر کشور در این نشست حضور خواهند داشت و نمایندگان استان آذربایجان غربی نیز در این نشست حاضر بوده و ضمن ارائه مطالب و تحقیقی و پژوهشی و همچنین موضوعات مختلف حوزه دانش آموزی از یکی از طرح های کمیسیون خود (علمی و اموزشی) رو نمایی خواهد کرد.

نائب ریس اول مجلس دانش اموزی در رابطه با مشکلات دانش اموزان نیز گفت: همه مشکلات امروزی آموزش و پرورش را نمیتوان بیان کرد اما همه ما نمایندگان در تلاش هستیم تا با ارائه راهکار های خاص و کارآمد، امیدواریم بتوانیم قسمت های خاصی از مشکلات را رفع کرده و شاهد عملکرد هر چه بهتر اموزش و پرورشمان باشیم.

عزیز در ادامه گفت: عملکرد سازمان دانش اموزی استان آذربایجان غربی با برنامه ریزی های دقیق و مدیریت پرتلاش و کادر اجرایی قوی از مجموعه های موفق در سطح کشور به حساب می آید که رهنمودهای مدیرکل محترم آموزش و پرورش در راستای توجه به موضوعات مختلف حوزه دانش آموزی و آموزشی و پرورشی نیز استان ما را در مسیر پیشرفت قرار داده است.

​​​​​​

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار