نیروهای خدوم پشتیبانی به معنای واقعی در عرصه تعلیم و تربیت کریمان مدارس هستند

کلات (پانا) - گردهمایی کریمان مدارس (نیروهای خدماتی) با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای صاحبی امام جمعه شهرستان و رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات برگزار شد .

کد مطلب: ۹۵۴۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
نیروهای خدوم پشتیبانی به معنای واقعی در عرصه تعلیم و تربیت کریمان مدارس هستند

امام جمعه شهرستان کلات ضمن عرض خداقوت به همه کریمان مدارس از فعالیت های صورت گرفته آموزش و پرورش در راستای پروژه مهر امسال تقدیر کرد و گفت : افتخار آدمیست که در مراکز علم و تربیت خدمت نماید چرا که مدرسه یکی از مکان های مقدس و بسیار مهم در جامعه است .
وی عنوان کرد: شما در جایی خدمت و تلاش می کنید که هم جای علم است و هم مرکز تربیت ،و خداوند متعال نیز در قرآن کریم به علم و قلم قسم یاد کرده است .
حجت الاسلام والمسلمین صاحبی در پایان افزود:هر کسی که در زندگی خود توکل، توسل و تلاش داشته باشد قطعا در زندگی موفق خواهد بود .

رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات نیز در ادامه جلسه ضمن عرض خداقوت و خیر مقدم به نیروهای محترم پشتیبانی ، رویکر آموزش و پرورش در دوره جدید را اخلاق_مداری عنوان نمود و گفت :اخلاق مداری برگرفته از سند تحول بنیادین و آموزه های دینی است که از فضایل اخلاقی پیامبر اسلام نیز می باشد.
وی بیان کرد :حلقه ی مفقوده در جامعه اخلاق است ،هر گاه اخلاق را سرلوحه کار های خود قرار دهیم خدمات ما ماندگار و ارزشمند خواهد شد.ما در آموزش و پرورش بدنبال تعلیم و تربیت تمام ساحتی هستیم .

پروانه در ادامه گفت :نقش نیروهای پشتیبانی در مدارس بسیار پررنگ است .چرا که تاثیر شما کریمان بر دانش آموزان ، همکاران ومراجعان کمتر از یک معلم نیست ،جایگاه شما بسیار ارزشمند است .
وی اظهار کرد : اگر شما بتوانید فضا را بدرستی آماده کنید تعلیم و تربیت هم به درستی اتفاق خواهد افتاد.پس کار شما بسیار حساس و اساسی است.روزمرگی را از خود دور کنیم و بدنبال راه حل های درست و امروزی باشیم تا در کارهایمان آرامش حاصل گردد.
مدیر دستگاه تعلیم و تربیت افزود:شما نیروهای خدوم و زحمتکش باید در حوزه کاری خود تخصص های لازم را داشته و الزامات ، شیوه ها و روش های درست کار کردن را آموزش ببینید.
رمضان پروانه در پایان گفت:شما به معنای واقعی در عرصه تعلیم و تربیت کریمان مدارس هستید.
روز اول مهر هیچ اتفاقی نخواهد افتاد مگر اینکه شما عزیزان شرایط مناسب را فراهم نمایید .
ما در کنار شما بزرگواران هستیم تا شما بدون دغدغه در محل کار خود مشغول به خدمت شوید .

در انتهای این گردهمایی از همه نیروهای خدوم و زحمتکش خدماتی تحلیل به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار