یادواره سردار شهید محمود کاوه و شهدای عملیات کربلای 2 برگزار شد

بیرجند (پانا) - یادواره سردار شهید محمود کاوه و شهدای عملیات کربلای 2 با حضور خانواده شهدای عملیات کربلای دو برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۴۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
یادواره سردار شهید محمود کاوه و شهدای عملیات کربلای 2 برگزار شد

صبح امروز یادواره سردار شهید کاوه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای 2 با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، فرماندهان ارشد نظامی استان، فرمانده سپاه در خراسان رضوی و همرزمان شهید کاوه و خانواده شهدا در حسینیه جماران بیرجند آغاز شد.

سردار علی قاسمی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: همرزمان شهید کاوه از استان‌های خراسان رضوی و سیستان بلوچستان امروز در جمع ما حضور دارند.

او با بیان اینکه این یادواره با همت همه دوستان از 5 ماه پیش با برگزاری یادواره شهدای روستای بیهود، یادواره شهدا در قاین و نامگذاری فرودگاه بیرجند به نام شهید کاوه برگزار شده است افزود: رهبری می‌فرمایند گاهی رنج زحمت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید از شهادت کمتر نیست که رنج حضرت زینب و امام سجاد از این قبیل است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: رهبری تکلیف کردند برگزاری یادواره‌های شهدا افزایش یابد چون اگر این کار انجام نشود دشمن دفاع مقدس را آنگونه که می‌خواهد تفسیر می‌کند.

سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی اظهار کرد: در عملیات کربلای ۲ که در منطقه حاج عمران بوده ۴۴ سردار شهید از خراسان جنوبی به شهادت رسیده اند.

این مراسم هم اکنون در حسینیه جماران بیرجند حال برگزاری است و این سی و سومین سالگرد شهادت سردار شهید محمود کاوه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار