آغاز احداث ۱۰ واحد مسکن مددجویی در اشنویه

ارومیه (پانا) - رییس کمیته امداد شهرستان اشنویه گفت: عملیات احداث ۱۰ واحد مسکن مددجویی در اشنویه با اعتبار بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان آغاز شد.

کد مطلب: ۹۵۳۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز احداث ۱۰ واحد مسکن مددجویی در اشنویه

«مهدی سامان چیانه»اظهار کرد: عملیات احداث ۱۰ واحد مسکن مددجویی در اشنویه با اعتبار بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان برای نیازمندان و مددجویان این شهرستان آغاز شد.

رییس کمیته امداد شهرستان اشنویه گفت: از این تعداد، پنج واحد با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان در مناطق شهری و پنج واحد مسکن دیگر نیز با یکصد میلیون تومان اعتبار در روستاهای حسن نوران، گوروش‌آباد، گرد کاشان و نالوس این شهرستان احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر این تعداد، هشت واحد مسکونی روستایی نیز پیش‌بینی شده، افزود: این تعداد نیز با همکاری سپاه با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان در روستاهای محروم این شهرستان احداث می شود.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: امسال نیز به مناسبت هفته دولت ۲۷ واحد مسکن مددجویی با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با اعتبار ۷۹۰ میلیون تومان احداث و به مددجویان فاقد مسکن این شهرستان تحویل داده شد.

سامان چیانه تصریح کرد: همچنین در سال جاری نیز به منظور نوسازی و استحکام مساکن مددجویی اشنویه، ۳۰ مورد تعمیرات مسکن با هزینه ۹۰ میلیون تومان نیز برای مددجویان این نهاد انجام شده‌ است.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: هم اکنون ۲ هزار و ۴۵۱ خانوار اشنویه‌ای با ۶ هزار و ۴۰۰ نفر هم‌اکنون عضو کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار