ستاره یوونتوس همبازی مدافع مشهور ایرانی می‌شود

تهران (پانا) – باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی قصد دارد مهاجم مطرح تیم یوونتوس را به ترکیب خود اضافه کند.

کد مطلب: ۹۵۳۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ستاره یوونتوس همبازی مدافع مشهور ایرانی می‌شود

ماریو مانژوکیچ مهاجم کروات یوونتوس که نقش پررنگی در قهرمانی‌های متوالی این تیم در سری آ داشته است، در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

این ستاره 33 ساله که سال 2015 از اتلتیکو مادرید به یوونتوس آمد و تا امروز توانسته در 117 بازی رسمی برای یوونتوس 30 گل به ثمر برساند، تا تابستان 2021 با این تیم قرارداد دارد اما طی روزهای گذشته منابع خبری اروپایی از جدایی قریب‌الوقوع او از یوونتوس خبر داده‌اند.

تا شب گذشته، پیشنهاد الغرافه قطر به این بازیکن قطعی شده بود و حتی این احتمال هم وجود داشت تا مانژوکیچ در همین روزها به دوحه سفر کند اما ساعتی پیش یک سایت معتبر آمریکایی از وجود پیشنهادی جدی از آمریکا برای مانژوکیچ خبر داد.

سایت mlssoccer در خبری مدعی شد که باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی که در ام‌ال‌اس صدرنشین است، پیشنهادی بزرگ را برای خرید مانژوکیچ به باشگاه یوونتوس داده است و احتمال دارد در تعطیلات ژانویه این بازیکن راهی آمریکا شود.

لس‌انجلس اف‌سی که 2 سال است در سطح اول فوتبال آمریکا به عنوان تیمی مدعی ظاهر شده است، در ترکیب اصلی خود از استیون بیت‌آشور مدافع تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 استفاده می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار